handdator

Visa fullständig version : Låskista till Passat



Mattiasson
2020-10-15, 14:35
Hej. Jag kunde inte öppna förardörren varken från insida eller utsida. Väldigt svårt att göra något själv då. Jag lämnade in bilen på verkstad som skrev att det var låskistan som var paj. 3500:- skulle det kosta. Är det ett ok pris anser ni?
tack

candyweiss
2020-10-15, 15:00
Hej. Jag kunde inte öppna förardörren varken från insida eller utsida. Väldigt svårt att göra något själv då. Jag lämnade in bilen på verkstad som skrev att det var låskistan som var paj. 3500:- skulle det kosta. Är det ett ok pris anser ni?
tack
Har du ringt olika verkstäder och fått prisuppgifter? Om inte, gör det.
Annars låter väl priset helt okej om en verkstad ska göra allt och med original reservdelar.

AndySwede
2020-10-15, 15:57
Hej. Jag kunde inte öppna förardörren varken från insida eller utsida. Väldigt svårt att göra något själv då. Jag lämnade in bilen på verkstad som skrev att det var låskistan som var paj. 3500:- skulle det kosta. Är det ett ok pris anser ni?
tack


Du skriver inte om det är en Passat från 1983 eller en från 2016, t.ex så din fråga är faktiskt helt omöjlig att svara något vettigt på. Du bemödar dig inte heller att skriva vem som gett dig ett pris. Är det pris från en OKQ8 verkstad? En auktoriserade verkstad? En märkesverkstad?

Suck.