handdator

Visa fullständig version : Bilpedant?



Peter-C
2019-01-26, 21:03
Min omgivning ger mig vissa hintar om att jag är överdrivet pedantisk när det gäller motorfordon.

Hmmm….. det finns de som verkligen är pedanter, känner mig ganska avslappnad jmfr Porscheägaren i länken nedan :D :D.


https://youtu.be/Dowl1nO6UH8

/Peter

mangewide
2019-01-27, 18:17
Min omgivning ger mig vissa hintar om att jag är överdrivet pedantisk när det gäller motorfordon.

Hmmm….. det finns de som verkligen är pedanter, känner mig ganska avslappnad jmfr Porscheägaren i länken nedan :D :D.


https://youtu.be/Dowl1nO6UH8

/Peter

Jo Matt har man följt några år, kul att han har gjort ett jobb av sitt intresse :).

Mattias
2019-01-29, 18:32
Haha, han verkar ”lätt” ångestladdad av att använda bilen :D:)

Peter-C
2019-01-29, 19:03
Haha, han verkar ”lätt” ångestladdad av att använda bilen :D:)

Ja, det är mest lidande vad jag kan förstå!

När bilen blivit de minsta smutsig säger han inte "Dirty" utan "Destroyed".

Jag har förvisso aldrig någonsin kört in en bil i en automattvätt men därifrån till hur det kan gå till videon är en viss skillnad.

mangewide
2019-01-30, 06:53
Ja, det är mest lidande vad jag kan förstå!

När bilen blivit de minsta smutsig säger han inte "Dirty" utan "Destroyed".

Jag har förvisso aldrig någonsin kört in en bil i en automattvätt men därifrån till hur det kan gå till videon är en viss skillnad.

Har plockat upp mkt tips av han till min bilvårdskanal.. :). Men det räcker med 10% av de han gör, så är man överkurs ändå ;)

candyweiss
2019-01-30, 08:47
Ja, det är mest lidande vad jag kan förstå!

När bilen blivit de minsta smutsig säger han inte "Dirty" utan "Destroyed".

Jag har förvisso aldrig någonsin kört in en bil i en automattvätt men därifrån till hur det kan gå till videon är en viss skillnad.
Tror inte han mår bra av det själv, det är ju nåt tvångssyndom.

mangewide
2019-01-30, 09:42
Tror inte han mår bra av det själv, det är ju nåt tvångssyndom.

Haha, nej. Men han verkar tjäna grova pengar på kanalen..