handdator

Visa fullständig version : Tack för hjälpen återigen.



Haugeman
2016-06-22, 15:59
Återigen ett stort tack till Victor, Simon som utförde jobbet på min bil (kass på namn så hoppas det var rätt) och alla andra anställda jag pratade med under mitt tvådagars besök.

Bilen gick som en dröm hem och nu hoppas jag allt är i mål med den.

Service över det vanliga, trevlig lånebil och en "no problem attitude" og fantastiska anställda gör det till en no-brainer var man skall åka om man bor i området och behöver service eller ny bil.

Är man dessutom betalande klubbmedlem har man mycket fördelaktiga rabatter på både delar och jobb. [emoji106] [emoji106]

Skickat från min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

Volkswagen-Smista
2016-06-23, 14:46
Tack för feedbacken! Härligt att höra att bilen gick bra - jag håller tummarna att du är I mål med den nu:)

Den röda CS:en väntar på ett OK från dig sen;)

Glad midsommar

Hälsningar

Victor

Amazonas
2016-06-23, 16:25
Grymt nöjd jag med, varit inne med både min och morsans Golf senaste månaden och servicen är tipp topp samt priserna även så.

Men trevliga lånebiler vetifan, Golf SportVan samt Sharan väcker inget ha begär direkt :D

Mattias
2016-06-23, 17:41
Men trevliga lånebiler vetifan, Golf SportVan samt Sharan väcker inget ha begär direkt :D

Fast ibland är det bra att inte få en bil med för mycket ha begär, kan kännas lätt tråkigt när man får tilbaka sin egna bil :D

Amazonas
2016-06-23, 18:33
Fast ibland är det bra att inte få en bil med för mycket ha begär, kan kännas lätt tråkigt när man får tilbaka sin egna bil :D
Haha ja det är ifs sant [emoji2]

Haugeman
2016-06-23, 19:26
Hehe. Fick låna en 2014 touareg R-line V6 tdi. Den var perfekt i stockholmstrafiken. Lagom stor så folk flyttade sig. Riktig trevlig bil med allt lullull :-)

Skickat från min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

Amazonas
2016-06-29, 00:19
Det är tydligen skillnad på folk å folk ;)
När Skodan ska in nu i 3 dagar fick man i alla fall en fullsmetad Superb TSI 280 att låna, helt klart bättre [emoji14]