handdator

Visa fullständig version : Invigning Volkswagen Smista



Nogge
2015-01-17, 15:15
Jag var på invigningen idag på Volkswagens nya bilhall. För alla er som inte hade möjlighet att vara där kommer några mingelbilder och bilbilder. Tyvärr var utbytet av roliga prestandabilar något begränsat och vanliga bilar var inte jätteroligt att fota ;-)
Håll till godo

Ingen invigning är en invigning utan bandklippning. Kändisar och Volkswagen-toppar.
5313

En till stjärna sjöng för alla som var där. (Molly Sandén)
5314

Scirocco R TSI 280 DSG6
5315

Look-in-garage som är så populärt nu för tiden.
5316

Invigningens verkliga stjärna XL-1
5317

XL-1 från sidan
5318

XL-1 lite mer från sidan
5319

Det var allt för mig, Hej!

tobbetdi
2015-01-17, 17:06
Trevligt med bilder. Jag skulle vara där, men sjuk familj tyckte annat. Jag är iofs där nästan dagligen tills jag börjar jobba där:)


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Amazonas
2015-01-17, 19:56
Vände vid infarten, så jäkla mycket folk/bilar på plats. Verkar inte vara helt genomtänkt med p-platser. Ungefär lika smart som VW Kista som använder alla p-platser till sina egna bilar...

Peter56
2015-01-18, 19:22
Vände vid infarten, så jäkla mycket folk/bilar på plats. Verkar inte vara helt genomtänkt med p-platser. Ungefär lika smart som VW Kista som använder alla p-platser till sina egna bilar...

Eller som att VW i Södertälje vid mitt senaste besök där hade en demobil stående på områdets enda parkeringsplats för handikappade.

Volkswagen-Smista
2015-03-12, 09:33
Hej!

Tack för publiceringen av de fina bilderna – ser verkligen kanon ut!

Vi har nu inlett ett samarbete med Volkswagen Club Sweden som ger alla medlemmar förmånliga rabatter hos oss. Läs mer under förmåner.

För er som gillar lite speciella bilar kan vi nu även berätta att det står en Limegrön Sciroco R-line i hallen, med urläcker carbonklädsel invändigt och coola fälgar!

Årets bil – Passat, finns också för provkörning hos oss. Allt från 150 hk diesel till maffiga 240 hk GTS. Vi har precis utrustat en med ett par svarta 19 ” tillbehörsfälgar! Vad tycks ?

Välkommen in för en titt eller provkörning!

Hälsar Niklas Eldh, försäljningschef VW Smista

Ps. Vi lovar att det finns gott om parkeringsplatser nu. Vi hade så många nyfikna besökare, faktiskt lite över 5000 besökare den helgen, så vi har full förståelse för att det var lite trångt!