handdator

Visa fullständig version : Funkar VAG-COM till Passat 1,9tdi -00?



Passat87
2013-01-18, 19:55
Jag har letat runt på ebay och på div framsökta forum huruvida VAG-COM (och KKL interface 409.1) fungerar till en Passat 1,9 tdi -00? Som jag tyder det på ebay så ska det ej funka, blir inte klok på det.

Vad säger ni som kan, jag är 2 dagar gammal på VW :)

Om inte, vad ska man köpa för en vettig peng som kan man kolla felkoder och livedata med?

VWGolIV
2013-02-23, 01:23
Du kan köpa en läsare från ex Biltema, kjell o company osv som fungerar på både vw och andra märken.

Jag äger den dyra varianten från vag-com.se och får alla gratisuppdateringar och den fungerar till alla Volkswagen.
Men den är lite dyrare än ex biltema osv.

Foppson
2013-03-04, 10:23
Vag-com 409.1 funkar bra till den bil du har, dock så kan den paja styrdonet till airbag med visst artikelnummer, en varning där man uppmanas att kontrollera vilken styrenhet man har.

JettaSport
2013-11-15, 15:16
gammal tråd, men jag vet inte ännu var jag ska hitta en läsare som kan släcka servicelampor o sånt än.
ringde biltema om deras för 999:- för några veckor sedan och deras PRO modell klarade inte slänka servicelampor och nåtmer va de va. Läsa kanske den klarade men kan va lite bra att veta innan nån annan köper deras?