handdator

Visa fullständig version : Träff i skåneland

BluedogR
2012-05-07, 21:38
Sitter och blir lite sugen på en träff till någonstans innan BR

Finns intresse och i sådant fall var?
vet där är annonserat en träff den 19/5 i Malmö Jägersro parkering kl 18.00 men sist va vi bara 4 st som hittade till Arenan i Malmö

Tid och datum & Plats kör vi efterhand om nu intresse finns

Thomas79
2012-05-07, 22:19
Jag är med på det om jag inte jobbar

Sent from my iPhone

K.Nilsson
2012-05-07, 22:58
Hade varit trevligt! Missade kopparhatten så! Återkom med datum så får man se om man kan :)

Lilla_Vargen
2012-05-08, 14:12
Intresse finns alltid ;)
Sen vilken bil det blir får man se...

ovredsson84
2012-05-08, 15:59
Stort fel är att ni väljer Malmö..=P Men finns ju alltid tisdagsträffen i lödde

BluedogR
2012-05-08, 17:30
Stort fel är att ni väljer Malmö..=P Men finns ju alltid tisdagsträffen i lödde

Billeberga bättre ??
Då den 19/5 är en lördag så trodde träff skaparen att fler skulle dyka upp vilket det hade gjort om alla hade hittat till den
Inte för jag skulle få för mig att köra till Löddeträffen med Golfen och ha en träff i träffen

Jonas I
2012-05-08, 19:55
Kan också tänka mig en träff innan BR, Men måste få rätt på bilen. den har körförbud igen.

ovredsson84
2012-05-08, 21:21
Billeberga bättre ??
Då den 19/5 är en lördag så trodde träff skaparen att fler skulle dyka upp vilket det hade gjort om alla hade hittat till den
Inte för jag skulle få för mig att köra till Löddeträffen med Golfen och ha en träff i träffen

Tja kan ta hela skåne men malmö slipper gärna jag räcker man jobbar där 5-6 dagar i veckan..

samuel2
2012-05-08, 21:42
Annars kanske Skanör/Falsterbo kan vara trevligt. Är ju bara några minuters bilväg från Malmö och dessutom väldigt schysst någon varm och solig sommarkväll :) Se "HAMNVÄGEN, Skanör, Vellinge"

Manny
2012-05-08, 21:44
Kanske skulle avverka alla stora sevärdheter i skåne i sommar? Kopparhatten, check. falsterbo, kullaberg, glimmingehus, etc etc ? =)

BluedogR
2012-05-08, 22:22
Glimmingehus va inte igår man va på,kan ju ta en plats där vi kan grilla och snacka skit samt klämma några bra foto, vad hete det där vi va för 1 eller 2år sedan utanför Hässleholm?

Får snart hitta en plats och datum om träffen ska bli av innan BR

BluedogR
2012-05-08, 22:23
Kan också tänka mig en träff innan BR, Men måste få rätt på bilen. den har körförbud igen.

Bilen får du åtgärda så vi se mer av den

Manny
2012-05-08, 23:01
vad hete det där vi va för 1 eller 2år sedan utanför Hässleholm?

Hovdala slott.

Smajly
2012-05-11, 14:14
Kanske skulle avverka alla stora sevärdheter i skåne i sommar? Kopparhatten, check. falsterbo, kullaberg, glimmingehus, etc etc ? =)

Där har du nått att "jobba" på..
Allt från norr till söder, öster till väster och lite mitt i..

Själv är jag inte mycket för att stå på en sketa tråkig varuhus parkering mitt i nån stad.. Då är det tusen ggr trevligare att man får köra fin landsväg till en träff där det finns fin fina miljöer och större möjligheter till att kunna slänga upp en grill o fixa sig en korv eller burgare..

En kul/perfekt grej kan vara att man förlägger träffar vid något särskilt mål/turistmål/sevärdhet eller liknande som t.ex. hovdala slott som det står skrivet längre upp.. gärna med möjlighet att kunna ta krokiga och fina landsvägar genom skog och annat härligt till själva träffen.

Måste finnas många fina ställe.. vid gamla stenbrott, grottor, ruiner med mera där man kan ställa upp lite bilar..

BluedogR
2012-05-11, 17:33
Har exakt samma åsikt där, en varuhus parkering lockar inte direkt men ska vi försöka slänga ihop en träff nästa lördag ?
tider runt 12.00 eller 14.00 tiden? viket känns bäst ?
Plats ??

Smajly
2012-05-11, 23:10
*snyft* Kommer inte få nån besiktning föräns tidigast tisdag den 22'e.. (efter nästa helg)
Det är kris nu när dom tatt ut 1/3 del av landets alla stationer i strejk.

ovredsson84
2012-05-12, 03:45
*snyft* Kommer inte få nån besiktning föräns tidigast tisdag den 22'e.. (efter nästa helg)
Det är kris nu när dom tatt ut 1/3 del av landets alla stationer i strejk.

Strejken har upphört nu. Idag.

Sjove
2012-05-12, 10:49
Vi kan alla träffas i mitt garage och skruva ihopa min bil så den blir klar till BR :))))

*Skämt*

krickan4
2012-05-13, 12:39
Vi kan alla träffas i mitt garage och skruva ihopa min bil så den blir klar till BR :))))

*Skämt*

Då kan jag med komma med min så blir den med fixad :)))

BluedogR
2012-05-14, 18:00
Lägger detta på Is då intresset för träffar är obefintligt i Skåne
alt en bra stund efter Bug Run typ i Juli alt Augusti

Thomas79
2012-05-14, 18:37
Kanske satt en datum och gått folk att skriva upp sig kopparhatten jag tar med korv mindre än 10 så ställer vi in?

Sent from my iPhone

Smajly
2012-05-14, 23:56
Lägger detta på Is då intresset för träffar är obefintligt i Skåne
alt en bra stund efter Bug Run typ i Juli alt Augusti

Nä, inte obefintligt.. intresse finns..
Dock börjar det närma sig bugrun för många och det ska väl grejas med bilarna in i det sista.

Jag är väldans intresserad.. dock är det inte många datum jag kan boka in i förhand med en tjej 7 månader och en tjej på 5 år..
Och som redan sagt är jag dock inte alls intresserad av att stå på en sunkig företags parkering. Tycker det ska vara nån mening med själva platsen.. Den ska vara lika intressant/fin/trevlig som själva bilarna. Och självklart ska man kunna slänga fram sin engångsgrill o laga till sig en korv eller burgare..

firefreak
2012-05-15, 11:00
Jag såg inte tråden förrän nu och jag är intresserad... vi kan väl ses några strycken och ta lite schyssta bilder och babbla lite skit på lördag iallafall.

Falsterbo lät väl helt ok?