handdator

Visa fullständig version : Veteran VW träff i boden 19-20 maj



Henrik.M
2007-05-06, 22:46
Såg en affish idag att det var en VW träff i boden 19-20 maj.

Träffen är en veteranträff & därav innebär det luftkylda folkvagnar , men det hindrar ju inte från att det kan vara både roligt & trevligt att åka dit o parkera lite vattenkylda bilar utanför träffområdet , för att sedan gå in och kolla lite äldre bilar & människorna bakom dessa.

Träffen kommer att vara på AF1:s område.

Länk : http://www.prreklam.com/vw/affisch_2007.pdf

Janne.M
2007-05-07, 00:02
Bra att du uppar sånt där Henrik, har inte hört nåt alls om detta, får nog ta mig en sväng dit och kolla runt och ta ett par rundor i boden på kvällen också.

TheDeadDorkster
2007-05-07, 19:22
Synd att jag är i Tornedalen den helgen. Dessutom ska bilen servas i Morjärv Måndag den 21a :(

Hade jag inte haft båda bubblorna i Tornedalen, och ha Golfen som ska på lack denna vecka, skulle jag mer än gärna ha kommit med en på träffen.

Hade jag haft 1302:an i Lule, hade jag kommit med den till Boden. Den har nämligen fått sig en helrekond igår!

Janne.M
2007-05-20, 01:33
Ska väl dra mig iväg mot boden imorn och vara där vid 10 - 11 tiden och kika runt där lite.

Henrik.M
2007-05-20, 13:03
Gårdagen regnade bort.

Gör ett nytt försök idag , så jag ringer dig på en stund janne. =)

Henrik.M
2007-05-20, 17:21
Då var man tillbaka.
Janne och jag stod för det vattenkylda. =)
Även jonas med familj gjorde en visit.
Var inte många bilar närvarande (synd) men människorna där var väldigt trevliga.
Kul att se en anna sida av bilhobbyn men ändå kunna snacka samma språk med varandra , dvs VW. =)

Lite bilder blev det också.

Nu är man sugen på bugrun vill jag lova.

http://henrik.m.fotopic.net/c1283247.html

Bengan.U
2007-05-20, 18:09
Hej.

Verkade va en liten lagom tillställning :-)
Var det på gammla Ing.reg ?
Och bara två vattenkylda ?
De var ju "massa" bilder på flera ju,fast
alla verkar ju vara blå och röda där uppe ;-)

MVH/Bengan.U

Janne.M
2007-05-20, 18:38
Värst va snabb du var henrik, men då har du ju 3hk mer också ;)

Jepp mycket blått och rött, synd att det inte kom fler och vädret var ganska omväxlande, hagel, åska, regn och sol.

Jepp Bengan, var på gamla Ing 3 lilla gräsplätten en bit från markan. Gjort lumpen där eller?

Bengan.U
2007-05-20, 18:46
Jepp Bengan, var på gamla Ing 3 lilla gräsplätten en bit från markan. Gjort lumpen där eller?

Hej.
Nej,men jag har kursat där,"Plogkurs och fälthållning" hette de visst :-)
2 veckor snö,och meterdjupt på Hedens flygfält :-))
Tyckte ju jag kännde igen husen,för det var
ingen grönska när jag var där hehe.

MVH/Bengan.U