Aktivitets Ström
-
Äldre Aktivitet
-
igår, 23:03Häromåret råkade jag ut för tak / huv bombardemang av gissningsvis fiskmåsar på vår blankröda Golf Alltrack. Det var soligt så det fick tyvärr full...5 svar | 4365 visad(e)
-
igår, 13:05Tvättade och vaxade med Soft99 Fuzzo coat black min mörka bil för några veckor sedan. Tvättade förra vecka sen körde jag på några dagar och det...5 svar | 4365 visad(e) -
igår, 08:54Fortsättning på högerdörren idag. Utsidan slipad, blästrad och tillfixad: Riktigt bra skick även under färgen, inget som inte gick att få...191 svar | 736802 visad(e)
-
2026-06-09, 23:09Nybytt kamrem samt vattenpump på min 1.2 TSI Polo 2016 i dag. 14800:- inkl vattenpump. Gjort enligt konstens alla regler med det digitala...11 svar | 9275 visad(e) -
2026-06-09, 22:30Den verkstaden har nog inte kompetens att felsöka eller göra något jobb på din bil, och har inte heller rätt verktyg för det. Reklamera allt de...6 svar | 481 visad(e) -
2026-06-09, 22:24Den nya bagageluckan är nu både lackad och monterad äntligen.. Även monterat Audi emblem bak så nu ser det ut som det ska igen. Färgmatchningen...29 svar | 97512 visad(e) -
2026-06-09, 19:23Verkar som vilken verkstad som helst, den där... Efter en korrekt utförd 4-hjulsinställning ska även G85 nollas/Kalibreras. Att du felsöker din...6 svar | 481 visad(e) -
2026-06-09, 18:10En dödsdom som gör den färdig för skrotpressen :o11 svar | 9275 visad(e) -
2026-06-09, 16:34Har en Golf-13 med 13700mil på mätaren och eftersom jag ska behålla den ett tag till så sover jag bättre om jag vet att kamrem är bytt så jag ringde...11 svar | 9275 visad(e) -
2026-06-08, 23:02Verkar vara ett glödstift som är dåligt. Inget ovanligt fel.1 svar | 100 visad(e) -
2026-06-08, 13:18Uppdatering: Efter att de hade inne bilen för att kolla på ABS-givaren på Höger fram, drar bilen helt plötsligt åt Vänster. De gjorde 4-hjuls...6 svar | 481 visad(e) -
2026-06-08, 12:34Motorlampa började lysa i min Tiguan 2018 2,0TDI. Felkoderna jag fått fram är U112300, P220000, P068400 och P047F00. Bilen beter sig helt som...1 svar | 100 visad(e) -
2026-06-08, 10:39Tyckte det lät lite konstigt jag också att det skulle vara något speciellt, men då kanske det är värt att sälja den iallafall istället för att skrota...3 svar | 165 visad(e) -
2026-06-08, 10:34Det är en GT special som ju är en ovanlig utrustningsnivå, men som skrivet innan, tyvärr kombinerad med 90hk motorn. Och jag håller med, mängden...3 svar | 165 visad(e)
-
2026-06-08, 10:25Ha svårt att tro att en 90hk Golf 3 är speciellt eftertraktad, inte som gen 2 iaf. Sen beror det väl på hur mycket rost det är också, så kanske...3 svar | 165 visad(e) -
2026-06-08, 09:26Hej! Jag har en Golf 3 från 93 som bara står och tar plats, tanken var att fixa upp den men det kom annat emellan. Jag är klappkass på bilar men fick...3 svar | 165 visad(e) -
2026-06-07, 11:23Jevahi svarade på ett inlägg Sharan 2015 - kupefläkt bak vägrar sluta blåsa (även med tändning av/nyckel ur) i VW-forumhej, har samma problem med min sharan -16 modell. Löste sig problemet och vad var felet?1 svar | 756 visad(e) -
2026-06-06, 07:08Luktar det diesel någonstans mellan tank och motorutrymmet? Är det ett litet hål i slangen, så tapper den trycket och vill inte starta.. Men startar...2 svar | 235 visad(e) -
2026-06-05, 09:15Är det inte typ 25grader eller tillräckligt med fukt i luften, droppar det inte...!4 svar | 564 visad(e) -
2026-06-05, 06:09Det är väl ingen som lagt ned all denna tid ut att läsa ut felkoder. Det kan ge svar och viktig info för felsökning. Och det finns väl bränsle i...2 svar | 235 visad(e) -
2026-06-04, 20:30Det är ju toppen. Kan du ta reda på vilken modell och årsmodell din bil är så ökar chansen med närmare 100% att någon kanske kan besvara din fråga.4 svar | 564 visad(e) -
2026-06-04, 16:34Ja,det är min bil4 svar | 564 visad(e) -
2026-06-04, 16:26Är det en bil det handlar om?4 svar | 564 visad(e) -
2026-06-04, 16:23Hej! Det rinner inte ut något kondensvatten från min AC. Tänkte om det kan vara igensatt någonstans men ser inte var kondensvattnet ska rinna ut....4 svar | 564 visad(e) -
2026-06-04, 14:48Härligt att det går framåt. :)191 svar | 736802 visad(e)
-
2026-06-04, 14:27Ytterligare en kväll i garaget, och nu är dörren klisterfri :) Både ytan där plasten sitter och spåret hela vägen runt som listen sitter i....191 svar | 736802 visad(e)
-
2026-06-04, 09:16Spelar inte så stor roll vilken olja du köper, bara det inte är dom billigaste!!! Satsa lite på ett bättre filter också, då dom billigare...2 svar | 224 visad(e) -
2026-06-04, 09:13Då är det en abs-sensor eller flera som är dålig.. Kan självklart vara någon kabel eller kontakt, men börja med givare (eller byt alla om den gått...6 svar | 481 visad(e) -
2026-06-04, 06:21Tjena! Som rubriken lyder startar inte min Skoda Fabia 1.2 tdi 2011 greenline. Startmotor, bränslepump och allt gick. Efter flertalet startförsök...2 svar | 235 visad(e) -
2026-06-04, 00:48Använd oljeväljaren från Castrol. Knappa in ditt regnummer, sen kan du se alla olika oljor som behövs till din bil....2 svar | 224 visad(e)





