Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 76 av 76
  1. #61
    3L1T
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av P-plats.se Visa inlägg
    Du var inte den ende som hade svårt att hitta, flera körde fel och fick fråga om vägen...
    Synd att du inte hade något nummer men vi får hoppas du kommer nästa gång i stället!
    Klantigt av mig att inte kolla så det gpsn visa stämde med någon karta på nätet typ eniro eller något menmen. Jag fick ju köra mk1a i typ 3 timmar det är ju skoj

    Jag är fast i götet minst 2 år till så jag anmäler mig gärna till nästa gång!

  2. #62
    Barbapappa
    Gäst
    Tack för idag, var inte så pepp på att köra gocart när vi åkte upp i ösregnet, men det blev ju toppen, lite regnstänk i kvalet bara ju, toppen!

    Lyckades snurra en gång, tyvärr vid helt fel tillfälle i helt fel heat... ;-)
    Sen tyckte även jag som Balan att kartarna är lite för ojämna, men vem som helst kan ju få den eller de kartarna. Gött när man står först på gridden kommer iväg bra och hinner bli omkörd av 6 man innan första kurvan, gött sånt, då finns det att göra resten av varven. ;-D

    Blev en kul-tur light på en kul väg, men det var syns att säga att man hade fri väg, nåt cykellopp på vägen värsta aerodynamiska hjälmarna och grejer, sicket gäng. Synd på en sån fin väg. Nästan så man blev sugen på att ta upp kul-turstraditionen igen, var många år sedan sist!

  3. #63

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Upp med bilder nu... såg allt att någon fotade

  4. #64
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Tackar Putte ParkeringsPlats för att du drog ihop träffen, tack Janne för priserna och
    tack allihop för en kanonkul dag, även om Balan blev lite sur ;-D

  5. #65
    H a
    Gäst
    Tack ska ni ha för en bra dag. Det va riktigt roligt o jag fick verkligen kämpa för att ta mig förbi Patrik, tycker han kör riktigt bra.

    Mvh Hans

  6. #66
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Vad det gäller kartarna så tycker jag flertalet var relativt jämna MEN några var inte riktigt som dom skulle...
    Själv hade jag tur och drog nitlotten i sista kvalet men mer tur i finalen.


    Citat Ursprungligen postat av J.L Visa inlägg
    Tackar Putte ParkeringsPlats för att du drog ihop träffen, tack Janne för priserna och
    tack allihop för en kanonkul dag, även om Balan blev lite sur ;-D
    ...han är bara tacksam att reta! ;-D


    Citat Ursprungligen postat av H a Visa inlägg
    Tack ska ni ha för en bra dag. Det va riktigt roligt o jag fick verkligen kämpa för att ta mig förbi Patrik, tycker han kör riktigt bra.

    Mvh Hans
    Nu blir jag lite generad men verkligheten är att man nog behöver banta lite för att ta tillbaka mästartiteln nästa år! ;-)


    Citat Ursprungligen postat av Barbapappa Visa inlägg
    Blev en kul-tur light på en kul väg, men det var syns att säga att man hade fri väg, nåt cykellopp på vägen värsta aerodynamiska hjälmarna och grejer, sicket gäng. Synd på en sån fin väg. Nästan så man blev sugen på att ta upp kul-turstraditionen igen, var många år sedan sist!
    Riktigt kul var det och som tur var är Mika härdad så han satt hela tiden och babblade på om sin Corrado...
    Vi har ju talat om att ta upp dessa traditioner men inget händer ju, daxs för ett planeringsmöte nån kväll kanske!?
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  7. #67

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Hagel
    Medlemsnr
    391
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    1 408
    Kul-tur låter kul.

    Hoppas ni hadde roligt idag.

  8. #68
    BALAN
    Gäst
    Hojta om ni behöver hjälp med planerandet. Jag längtar efter kultur. Jag övningskörde ju sist.....

  9. #69
    GTI-nissen
    Gäst
    Jag får väl att börja köra lite mer igen för träningens skull. Tydligen räcker det inte att köra en till två gånger om året om man ska ha chans till pallplats. ;-)

    Men det var som vanligt kul att träffa er andra! :-)

    Tack också Patrik och Janne för arr. och priser!

  10. #70
    Hedersmedlem
    Moderator
    Junforss avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Junfors
    Medlemsnr
    1460
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    1 469
    Även jag får tacka för en mycket rolig dag med skojiga race. Tack till Patrik för att han fixar ihop det varje år så bra. Heder på Janne som fixar priserna och sen skänker bort sitt pris när han själv vinner sen.
    Per J
    VW Golf Mk1 -75 Blå | VW Jetta Mk1 -84 Röd|Tiguan TDi 4motion -13 Grönmetallic | Passat Variant TDi R-Line -17 Gråmetallic |

  11. #71
    tjipp
    Gäst
    Å vart tog bilderna vägen då!? =)

  12. #72
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Citat Ursprungligen postat av tjipp Visa inlägg
    Å vart tog bilderna vägen då!? =)
    Håller med, var är alla "drifting"-bilder???

    Ev. bilder där jag tar ut segern i förskott kan med fördel censureras!!! ;-D
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  13. #73
    H a
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av GTI-nissen Visa inlägg
    Jag får väl att börja köra lite mer igen för träningens skull. Tydligen räcker det inte att köra en till två gånger om året om man ska ha chans till pallplats. ;-)

    Men det var som vanligt kul att träffa er andra! :-)

    Tack också Patrik och Janne för arr. och priser!
    Två gånger räckte alldeles utmärkt :-)

  14. #74
    tjipp
    Gäst
    va hände med bilderna då??
    Nån som fått upp några?

  15. #75

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Som sagt, hade varit kul med lite bilder. Jag vet ju dock vilket arbete det är med att fixa bilder m.m men fråga kan jag ju alltid göra

  16. #76
    tjipp
    Gäst
    fortfarande inga bilder!??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin