Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    Dajjmen
    Gäst

    Olika rattnav som passar Golf 2.

    Tjabba, Nu är det så att jag köpte en MOMO ratt idag, med 6 skruvar, Jag undrar vilka olika bilar som har samma "passform" som golf 2 -88.

    jag har hittar lite olika rattnav på Blocket,se men det är till opel, nissan m.m

    Så vilka bilar kan jag köpa nav till så det passar i "refflorna" på min golf??

    //Dajjmen
    Senast redigerad av Dajjmen den 2007-06-14 klockan 20:20.

  2. #2
    pekka kiiskilä
    Gäst
    Det finns 2 olika nav till mk2 antingen med det stora hålet eller lilla och det beror på årsmodellen med jag vill minnas att det bryter någonstans 88-89 till det stora.
    PS: Momos nav säljs inte längre o sverige för det blev strul med återförsäljare mm så det är till att sätta in en annons på köpes.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Sen så finns det billigare märken (kommer dock inte ihåg vilka) vars nav ska passa momos rattar.

  4. #4
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    vw-powers avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jimmie Trywall
    Medlemsnr
    4358
    Ort
    Tenhult
    Inlägg
    982
    Citat Ursprungligen postat av Dajjmen Visa inlägg
    Tjabba, Nu är det så att jag köpte en MOMO ratt idag, med 6 skruvar, Jag undrar vilka olika bilar som har samma "passform" som golf 2 -88.

    jag har hittar lite olika rattnav på Blocket,se men det är till opel, nissan m.m

    Så vilka bilar kan jag köpa nav till så det passar i "refflorna" på min golf??

    //Dajjmen

    vet inte om det finns nån mer bil som har som vw, skulle vara audi 80 isåfall
    kanske opel kaddutt
    Gubb-Golf, plötsligt känns allt annat puckat

  5. #5
    Dajjmen
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av vw-power Visa inlägg
    vet inte om det finns nån mer bil som har som vw, skulle vara audi 80 isåfall
    kanske opel kaddutt
    Okej, men inte så kul att köpa sen passar det inte, men får se om nån annan kanske vet tack iallafall

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin