Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 57
  1. #21
    Cicci
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    Samma här , har en 4-kant på ryggen som gör väldigt ont.
    Min sambo undrade varför jag hade märket o jag sa som du "att jag inte kom åt att smörja där".
    Hon kollade på mig o undrade ifall jag var dum i skallen som inte bett någon av er att hjälpa mig att smörja där.
    Pojkar ni får inte vara så blyga. Det hindrade iaf inte P-plats att ropa på mig för att få lite smörj. :-)

    Även jag hade en mycket trevlig helg med alla mina egna GTI-pojkar i mötesbastun. Jag ger en fin statistik för klubben! *hihi*

    Vi ses säkerligen nästa år!
    Senast redigerad av Cicci den 2007-06-11 klockan 22:55.

  2. #22

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Citat Ursprungligen postat av ovredsson84 Visa inlägg
    henrik.m. har du bilder på jettan sedan du ägde den man blev ju nyfiken...
    Nej kollat igenom mina bildarkiv o jag hittar inte en endaste bild på den under min ägo.

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    Nej kollat igenom mina bildarkiv o jag hittar inte en endaste bild på den under min ägo.

    Okej.. det var ju synd..

  4. #24
    onk
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    Om du har min kommentar om din jetta i åtanke (som jag engång ägt)..så var den inte illa menad.
    Blev bara lite chockad över hur den såg ut nu jämfört med hur den var när jag sålde den.
    Märkte att du blev lite irriterad o for iväg , sen träffade jag inte dig mer o hade möjlighet o snacka.
    Däremot pratade jag med någon av dina kompisar som berättade om bilen , så jag berättade min historia om den o sa även att jag trodde du tagit illa upp för att jag undrade vad f*n du gjort med den.
    Men det var inte så jag menade , fick bara aldrig chansen att snacka mer med dig än just den där lilla stunden....då jag utryckte mig kanske lite klumpigt.

    Har bilder på den när du bränner bana.

    http://bugrun.fotopic.net/p42189546.html

    http://bugrun.fotopic.net/p42189548.html

    http://bugrun.fotopic.net/p42189549.html

    http://bugrun.fotopic.net/p42189563.html

    http://bugrun.fotopic.net/p42189565.html
    Irriterad å irriterad vet ja inte om jag blev. Men om du fick några dräpkommentarer av nån du aldrig träffat skulle väl inte du heller blivit så glad kanske. Men just då åkte jag iväg för vi skulle upp till bes, rickard stog å väntade så det var därför jag stimma iväg.

    Kan ju förstå att den inte faller alla i smaken, men jag tycker den ser lite roligare ut än när jag köpte den:


    Hade inte tänkt att ha den till Bugrun ens, men så vart ju golfen stulen så det har mest blivit lite smågrejer som jag hade liggandes + fälgarna som köptes av barbapappa..

    Sen tycker jag att "alltid retar det någon" är ett bra uttryck...

  5. #25

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Mitt första bugrun och jag är frälst. Fan va roligt jag hade, kul och träffa folk, dricka bira, njuta i solen och se många fina bilar. Fick även chansen att bänka bilen vilket var bra.

    Mycket liv vid partycampingen, var de tyskarna eller danskarna som hade med sig egen dj o spela till 3-4tiden, blev inte "bättre" när man låg granne med mk1 som spelade samma låtar med tyngsta basen ja hört halva natten, men sova får man göra nu när man är hemma=)

    Var så underbart kul, ville inte åka hem ! Nu får man se fram imot nästa år, då ska bilen ut på banen. Märkte inte av att de var bråk, hade så mysikt med ölen och grillen och njuta av alla människor som snubbla förbi haha..

    Skål
    Bilder finns här. Kanske en del på min men tog med dom flesta.
    http://picasaweb.google.se/DStenlund/Buggen

  6. #26

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Irriterad å irriterad vet ja inte om jag blev. Men om du fick några dräpkommentarer av nån du aldrig träffat skulle väl inte du heller blivit så glad kanske.
    Tillhör vardagen i mitt yrke så jag brukar inte ta åt mig särskilt mycket av vad folk spottar ur sig.....men jag förstår om du blev irriterad.
    Dock så var det inte illa menat , utan jag utryckte bara min första tanke högt & det blev fel kände jag efteråt.
    O jag kände att det blev olyckligt eftersom jag inte hann prata med dig efter det.
    Hade vi pratats vid hade du nog haft en annan uppfattning om mig , men jag kanske får chansen att göra det nästa år istället & ändra din eventuella upfattning om mig.

    Och jag förstår om du missupfattade mig , och hoppas du godtar en ursäkt.
    Jag utryckte mig klumpigt & det var ej min mening att irritera dig.
    Senast redigerad av Henrik.M den 2007-06-11 klockan 23:25.

  7. #27
    onk
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    Tillhör vardagen i mitt yrke så jag brukar inte ta åt mig särskilt mycket av vad folk spottar ur sig.....men jag förstår om du blev irriterad.
    Dock så var det inte illa menat , utan jag utryckte bara min första tanke högt.
    O jag kände att det blev olyckligt eftersom jag inte hann prata med dig efter det.
    Hade vi pratats vid hade du nog haft en annan uppfattning om mig , men jag kanske får chansen att göra det nästa år istället.

    Och jag förstår om du missupfattade mig , och hoppas du godtar en ursäkt.
    Jag utryckte mig klumpigt & det var ej min mening att irritera dig.
    Det är rätt lugnt.. Titta vad jag åker omkring i, tror du jag bryr mig om vad andra tycker

    Jag kör min stil, jag är toknöjd och det är väl det som räknas?
    Sen har jag för vana att vara ganska dryg så det var nog lite av den dosen du fick smaka oxå..
    Men kul me lite bilder från banan, hoppas jag inte var i vägen för mkt...

  8. #28

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Borbos Visa inlägg
    Fast då var jag nog o drack öl ngnstans :-)
    Jaså det tror du va???
    Tackar ödmjukast föresten för sällskapet =)

  9. #29
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Låter som ni hade riktigt roligt på bugrun, kunde ju tyvärr inte komma,
    men nästa års bugrun ska redan börja bokas in.

    verkade vara dåligt med golf mk3 att dömma av bilderna,
    jag sänkte ju kvoten än mer då :/

    kul iaf att det kommer upp lite bilder

  10. #30

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av D_Stenlund Visa inlägg
    Mitt första bugrun och jag är frälst. Fan va roligt jag hade, kul och träffa folk, dricka bira, njuta i solen och se många fina bilar. Fick även chansen att bänka bilen vilket var bra.
    Var det din bil den med Vita Integral A2???
    Ser ut så i avataren!?

    Såååå läcker.
    Så såg min gamle 16V ut åxå.
    Saknar den som tusan.

  11. #31
    Elis
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av onk Visa inlägg
    Irriterad å irriterad vet ja inte om jag blev. Men om du fick några dräpkommentarer av nån du aldrig träffat skulle väl inte du heller blivit så glad kanske. Men just då åkte jag iväg för vi skulle upp till bes, rickard stog å väntade så det var därför jag stimma iväg.

    Kan ju förstå att den inte faller alla i smaken, men jag tycker den ser lite roligare ut än när jag köpte den:


    Hade inte tänkt att ha den till Bugrun ens, men så vart ju golfen stulen så det har mest blivit lite smågrejer som jag hade liggandes + fälgarna som köptes av barbapappa..

    Sen tycker jag att "alltid retar det någon" är ett bra uttryck...
    VA de folk som inte gillade din fina jetta....... e jue stall kompis me mig jue... va jag som hade den andra blå me 16" som du stod brevid på söndagen... gillade stuket på din stenhårt........ så nu fick du en bra kommentar på din bil också.....

  12. #32
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Citat Ursprungligen postat av Cicci Visa inlägg
    Pojkar ni får inte vara så blyga. Det hindrade iaf inte P-plats att ropa på mig för att få lite smörj. :-)

    Även jag hade en mycket trevlig helg med alla mina egna GTI-pojkar i mötesbastun. Jag ger en fin statistik för klubben! *hihi*

    Vi ses säkerligen nästa år!

    Passa på grabbar för det verkar som hon gillade att ge smörj...
    ...och jag njöt av varje sekund (av Bug Run alltså!).

    Tack för hjälpen Cicci!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  13. #33
    bmk
    Gäst
    Jo kull var det även i år.....fick till och med köpt en lite firhjuling...

    min fru va inte impad av den tills hon testade den....."Detta e ju kuul".

    Ingen som kan lägga upp BUG RUN låten här eller någon stans...

  14. #34
    GTIPower
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av bmk Visa inlägg
    Jo kull var det även i år.....fick till och med köpt en lite firhjuling...

    min fru va inte impad av den tills hon testade den....."Detta e ju kuul".

    Ingen som kan lägga upp BUG RUN låten här eller någon stans...
    Så här skrev Borbos innan Bug Run:

    "Glöm inte att gå in och ladda ner våran BugRun låt på vår hemsida
    www.flachflieger.com "

  15. #35
    Holmgren
    Gäst
    Den där låten var ju riktigt bra ju....

  16. #36

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 647
    Synd bara att det bara är en kille som sjunger...skulle behövts några fler i refrängen....

  17. #37

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Vigge Hellgren
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    64
    Tycker hela helgen var kanon!
    Mycket folk, fina bilar och stämmningen på topp =)
    Får passa på att gratulera "frippe" till priset!

  18. #38
    Frippe
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av viGGe Visa inlägg
    Tycker hela helgen var kanon!
    Mycket folk, fina bilar och stämmningen på topp =)
    Får passa på att gratulera "frippe" till priset!

    Man får tacka så mycket, det kändes stort att få vinna något efter rätt många timmar nerlagda på bilen. Och jag hade ju jobbat hårt efter förra årets protokoll på finaste bil tävlingen. Men att jag fick bästa motor priset också hade jag aldrig i världen kunnat gissa innan! Men VÄLDIGT kul är det iaf!

  19. #39
    Barbapappa
    Gäst
    Jag tyckte det var kul att det var så många fina (& vissa mindre fina men ändå härliga) Golf mk1 på plats, många som man inte hade sett förut dessutom, inte fullt lika tätt med mk1 cabbar som förra året heller. Mk2 & mk3 tyckte jag det var sämre med, men dessa saknade jag inte så mycket då de flesta träffarna brukar vara överrepresenterade av denna modell. ;-) Polo och självklart Luposar var det riktigt snålt med också tyckte jag.

    Citat Ursprungligen postat av Frippe Visa inlägg
    Och jag hade ju jobbat hårt efter förra årets protokoll på finaste bil tävlingen.
    Förra året var det hårda domare på finaste bil ja, haha... ;-D
    Nä men den såg riktigt fin ut bilen nu tyckte jag (det lilla jag kollade på den), eller ännu finare än sist rättare sagt. ;-)

  20. #40
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    låten var ju grym

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin