Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 647

    Gratis licenskurs för en person från BugRun

    Citerat från Fredrik-SLC, ansvarig för bankörningen på BugRun, han postade detta på rejsa.nu.

    "Mitt under andra körpasset så kommer det en kille nedåkande i sin golf... jag vinkar fram honom till mig där jag står vid utfarten och lutar mig framåt och frågar lent på rösten och det möjligen är något han glömt? ......jajust ja... fönstret säger han och börjar veva upp det.... nänä, säger jag och pekar på hjälmen, handskarna som ligger på snyggt och prydligt på passagerarstolen och så säger jag att det kan även vara bra att sätta på sig bältet... och sen kan du avsluta med att veva upp fönstret..... killen sa inte så mycket utan vart bara väldigt röd i ansiktet (och tror inte det var pga värmen ) men sen fick han åka ...... (om du läser det här och berättar vem du var till mig så bjuder jag på en riktig licenskurs nästa helg på mantorp och så får du åka gratis våran bankörning på lördag) "

    Nån som känner igen sig ? (isf skyll på värmen)

  2. #2
    Barbapappa
    Gäst
    Hehe, ja det är mycket att tänka på när man ska ut och åka. ;-) Och den värmen som var gjorde väl att det inte var så väldigt behagligt att ha långa och tjocka kläder på sig.

  3. #3
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Om jag inte haft licens hade jag erkännt direkt...
    ...trotts att jag inte ens kör Golf!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    =)

    Jaha du inte lätt alla gånger.
    Värmen spelade nog alla ett spratt.

  5. #5

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Per Lundin
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 240
    Det är nog lätt hänt om man är lite små nervös och det är 40+++ grader i bilen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin