Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 6789
Resultat 161 till 163 av 163
  1. #161
    bullten
    Gäst
    Danke, jag hoppas den blir härlig att köra för det är tänkt att bli en bruksbil.

    Beställt ett relä till tommgångsmotorn som skulle kosta ca3400 på vag men hitta begagnat för 60kr har även innhandlat 2st stag, ett till fjäderbenstornen fram och ett till länkarmsinfästningarna. Vet inte om det var några bra grejor men jag har sett dem på några golfar, Gula omp.
    Bränslepump behöver jag nog inte heller köpa för jag ska få en pump som har setat på någon quattro, 0,69-14 bar och ställbar tryckregulator.

  2. #162
    bullten
    Gäst
    idag har det gått framåt lite granna iallafall. Har bytt skruvarna till bromsoksadaptern till några med av högre kvalitet, klämt dit drivaxlarna och sänkt bilen fram så att den ser lite mer körklar ut haha.



  3. #163
    bullten
    Gäst
    idag har jag monterat tändmodulen och styrboxen i facket bakom motorn. Får hoppas att det inte är för mycket vatten som rinner ned där så att boxen kukar ur. kanske finns någon eftermarknadskåpa över det facket som det gör orginal på mk2. klämde även dit insugsröret för att se om det skulle passa, det gjorde det. gammla spolartanken kommer kaseras för den är lite för stor, kabelstammen går där den skulle suttitså jag har hittat ett expansionskärl som jag kanske kan bygga om lite.




Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin