Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 117
  1. #21
    pekka kiiskilä
    Gäst
    Äe den slut i karossen så kan du plocka ner den utan att skämmas för delarna kan du sälja innan den helt har rotat ner sig i jorden= Jag ska skicka ett pm.

  2. #22
    Loxarn
    Gäst
    va ska du ha för hela bilen?

  3. #23
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Loxarn Visa inlägg
    va ska du ha för hela bilen?
    det vet jag inte ska ev ta lite saker från den, den är ofräch inuti och almänt skabbig, kan höra med farbror,

  4. #24
    kjellson
    Gäst
    en drivaxel är inhandlad dock en höger så jag ska flytta knuten på min vänster axel, får se om det blir ikväll om någon nyktrare kan skjutsa mig :P ennars blir det imorgon återkommer om det blev nå driv i den

  5. #25
    kjellson
    Gäst
    det gick ganska lätt att flytta över drivknuten på den kortare axeln, så nu funkar golfen att köra med igen


  6. #26
    kjellson
    Gäst
    nu är bes tid bokad, imorgon kl 3 får se vad dom säger då :P

  7. #27
    Bastard66
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av kjellson Visa inlägg
    nu är bes tid bokad, imorgon kl 3 får se vad dom säger då :P
    Har dom öppet så tidigt? Får hoppas d går bra då!

  8. #28
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Bastard66 Visa inlägg
    Har dom öppet så tidigt? Får hoppas d går bra då!
    men 15.00 då :P blev flyttat tills på fredag måste byta belägg vänster fram

  9. #29
    kjellson
    Gäst
    köpte nya belägg i morse och monterade, monterade nya regplåtar, kunde inte hålla mig tills på fredag med bes så jag tog en ledig tid idag, bes gubben va lite impad över golfen och sa att sådanda här ser man inte var dag.

    men fick iaf 3 fel, bromsrör vänster bak, ljuddämparen längst bak måste bytas, antenn fram, ( den va av så det är ett vast föremål)

    idag innan bes, fint väder men kallt.

  10. #30
    pekka kiiskilä
    Gäst
    det var ju lätta fel så dom fixar du fort o sista dämparen kan du skippa o ha ett rör från den främre bara.

  11. #31
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av pekka kiiskilä Visa inlägg
    det var ju lätta fel så dom fixar du fort o sista dämparen kan du skippa o ha ett rör från den främre bara.

    jo det var lätta fel =) ja jag hade tänkt sätta bara ett rör, det blir väll inte så jättestor ljudskilnad?

  12. #32
    kjellson
    Gäst
    har nyss köpt en växelspaks knopp a märket nardi som passar till ratten och trä hållaren för turbo och ladd mätarna



    även vita blinkersglas vard gjorda igår kväll måste bara köpa oranga lampor annars blinkar det ju vitt

    Senast redigerad av kjellson den 2009-02-15 klockan 20:02.

  13. #33
    Retro
    Gäst
    Se om du inte kan hitta ett par silvriga lampor istället som sedan blinkar oranget så sticker det inte ut så mycket med en en orange plopp mitt i din fina blinkers

  14. #34
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    Kan tipsa om att biltema har skitfina röktonade blinkers till mk2 små kofångare som passar utmärkt på mk1 plastfångarna. Kostar 89:- st sist jag köpte.
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  15. #35
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Retro Visa inlägg
    Se om du inte kan hitta ett par silvriga lampor istället som sedan blinkar oranget så sticker det inte ut så mycket med en en orange plopp mitt i din fina blinkers

    ja såda lampor har jag sett, tur att jag inte handlat lampor än, ska köpa sådana tackar

  16. #36
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Manny Visa inlägg
    Kan tipsa om att biltema har skitfina röktonade blinkers till mk2 små kofångare som passar utmärkt på mk1 plastfångarna. Kostar 89:- st sist jag köpte.
    ok då är dom e märkta? ska köra på dom här ett tag iaf =)

  17. #37
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    Ja dom e E-märkta. Sitter en orange plastlins i dom, som med fördel går att ta bort om man sätter i oranga lampor istället.
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  18. #38
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Manny Visa inlägg
    Ja dom e E-märkta. Sitter en orange plastlins i dom, som med fördel går att ta bort om man sätter i oranga lampor istället.
    ok lät intressant. får tacka för tipset får handla sådana nästa gång jag är där

  19. #39
    pekka kiiskilä
    Gäst
    En turbo diesel låter inte så mycke o jag körde med 2 1/2 tum på min gamle med en ljuddämpare och den lät riktigt fint.

  20. #40
    kjellson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av pekka kiiskilä Visa inlägg
    En turbo diesel låter inte så mycke o jag körde med 2 1/2 tum på min gamle med en ljuddämpare och den lät riktigt fint.
    ok ja jag har tänkt att montera något grövre avgas senare samt en ic, vad för ic passar bra på en sådan här golf?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin