Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 6789
Resultat 161 till 166 av 166
  1. #161

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    BRA JOBBAT!

    Blir det SM nästa år åxå?
    Ja om och när de nu blir något SM?
    Har ni fått nån mer info om det?

  2. #162

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ulf Ericsson
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    283
    Nu är bilen genomgången, bakskärmar bytta, bakparti och tak lackade ( skador från rullningen i Hässleholm) Fattas bara den nya dekoren på bil, servicebuss och släp.
    Sålt den gamla servicebussen och byggt en ny, större, för att få plats med allt. Blev en MB Sprinter maxi -02. TV med surroundljud, spelkonsol samt 5 st nya stolar från en Sharan -01. Full verkstadsinredd bak med gott om plats. Tidigare fick jag plocka ut massa när jag skulle ha något längre in i bussen, behöver jag inte tänka på längre

    2014 blir det full SM satsning samt Svenska Rallycupen där vi måste försvara segern från i år. SM sprinten i Umeå står vi dock över för att spara pengar, lite för långt bort. Det får räcka med Östersund som är första deltävlingen i SM. Tack o lov bara en vintertävling, sedan kan vi återgå till grus

  3. #163

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ulf Ericsson
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    283
    Nu när det är lite lugnare måste jag ta itu med reservdelsbilarna. Två Golf 3, en Gti 8v och en Gti 16v kommer att plockas ner.
    På 8v skall jag ta tak, inredning & stötfångare och ev motorn. På 16v blir det motor med styrdon samt växellåda.

    Fälgar, däck & lite smått kanske kommer ut senare till salu. Men är det något speciellt ni söker så hojta till så kanske vi kan lägga undan sådant.

  4. #164

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ulf Ericsson
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    283

    Utskrotning av reservdelsbilar

    Nu är en av dem på väg till bilhimlen. Före och efter. Nu är det bara 16v bilen kvar att plocka ner.Namn:  golf 3.jpg
Visningar: 207
Storlek:  312.4 KBNamn:  20120923_131328.jpg
Visningar: 243
Storlek:  156.0 KB

  5. #165

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ulf Ericsson
    Ort
    Sollebrunn
    Inlägg
    283
    Kolla in på denna sida så får ni se hur rallybilen kommer att se ut under denna säsong. Även släp och buss kommer att få samma dekor På denna sida sker uppdateringar snabbare än på hemsidan.

    https://www.facebook.com/sollebrunnracing

  6. #166

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Ahh , var de därför ni sålde dubbellysena.
    Hann inte vara med på dem ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin