Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 46 av 46
  1. #41
    GTIPower
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av P-plats.se Visa inlägg
    Ett partytält på 3x9m kommer vara uppställt där så vi får lite regnskydd! *ASG*
    Solskydd menar du väl?

  2. #42
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Citat Ursprungligen postat av GTIPower Visa inlägg
    Solskydd menar du väl?
    Snarare det...

    ...men vem vet!?
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  3. #43
    Joda
    Gäst
    Låter inte dumt det här!!

    Bilen gick igenom besiktningen! Så gött.. Nu får jag köra tom sista oktober 2008!!!

    Ska ut till garaget nu och kolla över bilen, samt packa lite verktyg..

    Ska leta upp er i morrn!

    /Johan

  4. #44
    Barbapappa
    Gäst
    Då var helgen avklarad! Jag får tacka för trevligt sällskap hela helgen som vanligt, mängden tält uppe på kullen i år var ju helt fantastisk, välfyllt kan man ju lugnt säga!

    Jag får även beklaga att jag och 'tjipp' drog iväg från karavanen på hemvägen utan att jag hörde av mig, telefonen dog av batteritorsk så det var liiite svårt att kontakta er och jag hittade inte laddaren i all packning under färd. Vi fick hur som helst 'bärgningsuppdrag' på en polares bil som hade varit upp på Jokers-träffen i Tidaholm i helgen, han kom la en mil i.a.f. från träffen, dessutom visste han ju inte på vilken gård han hade ställt den... Så vi fick skynda hem och hämta LT'n och fara upp till Falköping och försöka hitta och trixa på Ford 55:an innan det blev för mörkt. Var inte hemma för än kl 02 i natt. ;-) Såg ni ha goingen förresten som körde utan bakhjul och nav på rv40 på sin Mazda, folk är ju inte riktiga. ;-O

    Nu ska jag snart stoppa i minneskorten från kameran i burken här och se om det blev några bilder värda att läggas ut. ;-)

    Tack för en trevlig helg!

  5. #45
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Tack själv Barbapappa!

    Idioten på RV40 hamnade vi bakom lagom till ett enkelt körfält och det blev endel kö.
    Fattar inte hur långt dom tänkte åka så där!?

    Undrar för övrigt hur många veklingar som inte orkar jobba idag!?
    ...iof. så blir det inte mycket gjort för mig men jag får i alla fall lön!
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  6. #46
    tjipp
    Gäst
    Jag är en av dem veklingarna!
    Men det blev ju en del bilåka avklarat i helgen i allafall! Sjövik-Bugrun, Bugrun-Sjövik-Göteborg, Göteborg-Sjövik-bugrun, Bugrun-Sjövik-Falköping och tillslut Falköping-Sjövik Hemma som barbapappa sa runt 2 tiden! runt en 150mil borde det ju blivit i allfall! =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin