Sidan 8 av 8 FörstaFörsta ... 5678
Resultat 141 till 146 av 146
  1. #141

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Fick du med extra munstycken?

  2. #142
    Bastard66
    Gäst
    Jepp han skickade med några extra munstycken.. Jag ska ut å justera lite på blandningsskruvarna å se om d blir någe bättre först ska även plocka ett stift å kolla hur d ser ut nu..

  3. #143
    Bastard66
    Gäst
    Har nu bytt munstycken å kör 140 på första porten å 165 på andra samt 50 på lågfarten.. Den gick mkt bättre! Dock ej optimalt men jag har ju inte så mkt koll på weber än :P Har beställt en weberhandbok ifrån misab nu oxå..

    Nu drar den iaf över 7000 men tror inte att dom hydrauliska tryckarna tkr om d :P Ska även försöka jaga tag på en vassare kamaxel än gti:ns typ 260-270 nånstans..

  4. #144

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Du har fått webernojja och vill bara trimma mer ju!

  5. #145
    Barbapappa
    Gäst
    Jag kör den mekaniska orginalpumpen på min, och utan regulator, verkar ju funka i.a.f.

  6. #146
    Bastard66
    Gäst
    Ja man blir beroende :P Hittar jag någon billig 2.0L i närheten blir det nog till att bygga på en sådan sen.. Lacken får nog vänta iom att jag ska köpa hus i juli å då går mkt tid bort.. Men jag ska iaf försöka hinna med lacken, är lite plåtjobb innan det blir dags iaf..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin