Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Sälja G60 ?

  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261

    Sälja G60 ?

    Vet inte va ja känner, men min ögonsten står bara i garaget till ingen nytta och kostar pengar. Finns ingen roligare bil i mina ögon men samtidigt kan ja få en bra slant för den om ja säljer den. Vore kul att börja pilla på någon golf 1 eller liknande. Men då får man väl jävlas med alla sönderrostade bultar överallt De har jag klarat mig ifrån med min, då den aldrig varit vinterkörd i sverige.

    Va ska man göra, kanske får tillbaka suget snart... Men sommaren sprang ju iväg. Långt till nästa..


  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Gör det som känns rätt..sälj om du vill...behåll om du kan och orkar.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Citat Ursprungligen postat av Mini_me Visa inlägg
    Gör det som känns rätt..sälj om du vill...behåll om du kan och orkar.
    Den står så fint och skönt i garaget så de är väl minsta problemet, något tynger mitt hjärta verkar de som

  4. #4
    Bastard66
    Gäst
    Riktigt fin iaf! hade jag haft pengar hade jag köpt den direkt! Helt rätt med vita fälgar till svart bil..

  5. #5
    VWR18
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av D_Stenlund Visa inlägg
    Vet inte va ja känner, men min ögonsten står bara i garaget till ingen nytta och kostar pengar. Finns ingen roligare bil i mina ögon men samtidigt kan ja få en bra slant för den om ja säljer den. Vore kul att börja pilla på någon golf 1 eller liknande. Men då får man väl jävlas med alla sönderrostade bultar överallt De har jag klarat mig ifrån med min, då den aldrig varit vinterkörd i sverige.

    Va ska man göra, kanske får tillbaka suget snart... Men sommaren sprang ju iväg. Långt till nästa..

    Om du vill sälja är jag intresserad, pm;a mig isåfall ditt pris vid en snabb affär!

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jonas Pettersson
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    389
    Jag tycker du ska behålla den. Tror du kommer ångra dig om du säljer den.

    När jag lessnar (läs: när något dyrt går sönder, har gjort det varje år) på min corrado så ställer jag bara av den så får den stå o skämmas under vintern..
    Finbilar är ju bara till för att ha en stund på sommaren och sen stå inlåst.

    Det är vad jag tycker men det är helt upp till dig.

    Ps: Den är riktigt riktigt fin.

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Enda problemet är väl att det är en Golf och inte en Corrado (Läs: bättre) ;-D

    Äää...behåll bilen.du kommer bara ångra dig och så kommer du stå med en sönder rostad Mk1 istället=)

  8. #8
    john1
    Gäst
    Gör några försök till att få den att gå 100%!

  9. #9

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    vettifan va som hänt me mig.. skärpning

  10. #10

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Har ju haft något skummt problem sedan ja lyfte toppen i vintras att den gått lite för fett, att de är pga tändningen / co poten ska ja vara osagt, men den ska iafl in till turbocenter om en vecka ska dom få ställa och mappa den, slipper de svartryka lite...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin