Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 123456 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 130
  1. #41
    squid
    Gäst
    då var man hemma igen

    for ner torsdag, var framme runt samma tid som Lillen

    in och slog upp tältet/tälten.. sen kom ölen fram..

    KANON väder var de iaf.. och tur var väl det.. hehe

    kall pilsner, varm sol, fina bilar o kolla på...
    i efterhand : röd som en kräfta, ont i ryggen (ont o sova utan madrass) och en jävla huvevärk ..

    var även vi från Östersund som hade dom flesta rosa stolar märkte jag efter en vandring runt på campingen :P

  2. #42

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Ja nu är man hemma igen, skönt får bli en dusch och sen slå av mobilen tills man självvaknar.

    KÄndes som om det var mycket samma bilar som förra året, men ändå riktigt schysst standard. Gillade verkligen den gråa mk1:an med TT bräda och den orange/röda norsken? med Rs: fälgar. Ska jag verkligen köra mk2?

    Kul att träffa lite nytt folk också, då vi delade camp med det gamla vanliga gänget plus ovredsson, Tobbe och brorsan hans mfl.

  3. #43
    Hcon
    Gäst
    Takk for et fantastisk treff. Första gang og definitivt inte sista.

  4. #44
    Jonas I
    Gäst
    Man kan väl inte säga annat än att man håller med alla andra. Tack för ett bra Bug Run. Lite besviken dock att det inte blev några finaler på strippen bara.

  5. #45
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    Caddymans avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Henke
    Medlemsnr
    2759
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    54
    Jag gör som alla andra, o tackar för en MYCKET trevlig o kul helg.
    Vill även tacka för alla trevliga o roliga komentarer om min bil.
    Jag hade skitkul, fast vxl-lådan o fästet inte ville som jag.
    Även trevligt att få ett pris för sin bil.
    Det har jag aldrig fått innan.
    Men det hade varigt kul att få höra motiveringen, om varför just jag skulle ha det.?? :-)
    Nästa år ska jag inte köra strippen på söndagen.
    Jag missade ju hela utställningen, så jag fick inte se era fina bilar. :/

    Åter igen tack till alla som gjort Bug Run till ett så trevligt evenemang.

  6. #46
    Mike
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Caddyman Visa inlägg
    Jag gör som alla andra, o tackar för en MYCKET trevlig o kul helg.
    Vill även tacka för alla trevliga o roliga komentarer om min bil.
    Jag hade skitkul, fast vxl-lådan o fästet inte ville som jag.
    Även trevligt att få ett pris för sin bil.
    Det har jag aldrig fått innan.
    Men det hade varigt kul att få höra motiveringen, om varför just jag skulle ha det.?? :-)
    Nästa år ska jag inte köra strippen på söndagen.
    Jag missade ju hela utställningen, så jag fick inte se era fina bilar. :/

    Åter igen tack till alla som gjort Bug Run till ett så trevligt evenemang.
    Jag var lite besviken på din caddy, den brukar ju smälla som en hagelbrakare när du växlar

    Sjukt ballt bygge, stod länge och kikade på den.

    Var det du som bänkade 530hk?

  7. #47

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Jag får väl oxå säga tack för detta Bugrun..helt klart roligaste av dom jag varit på.
    Grymt kul att träffa alla som man sett/pratat med här och även många nya ansikten som man aldrig träffat annars.

    Bra stämning iår tycker jag.

    Årets mek insats (enligt mig) går till Pzazzz sm traila ner sin Vento (Bakom en Golf 2á) med defekt växel låda ,byte den där , satte eld på bilen - lagade , koka bilen på banan - lagade , sköt värme paketet - koppla förbi , rasade Katalysatorn...och detta utan att deppa ihop totalt.

    Årets skönaste kommentar (enligt mig) kommer ifrån Kalmar pojken som kläckte ur sig : " Nej tack jag har flickvän" när en lite små packad finne kom med en cigg i munnen och gjorde "har du eld?" med handen...hysteriskt kul uttryck på pajsaren...som blev bättre när Kalmar killen skulle tända hans cigg på våran eld och höll på att bränna sönder nyllet...aldrig garvat så mkt innan=)

    Enda felen jag fick var att ABS lampan började lysa men som slockna senare och att bilen kokade när vi kom till Södertälje - kö country - (dock löste sig detta genom att riva bort nr plåten och grillen för mer kyl luft) ...vilket ledde till att vi fick ta slinger bulten till Tungelsta och sen vidare till Solna...liiiten omväg men helt klart kul.

    Stort tack till Raz som agera tid kort åt mig..ska komma ihåg att printa ut tiderna nästa år ;-D

    Och nästa år skall jag ta med mer än våt servetter till att tvätta bilen med=)

    Och till Finn , Sgt.Nelson och D_stenlund...stort tack för att allt blev så bra!

    Och all andra i klubben och styrelsen ...DANKE! =)

    (Va många Och det blev...)
    Senast redigerad av Mini_me den 2008-06-09 klockan 10:05. Anledning: www.stavfel.nu

  8. #48
    Barbapappa
    Gäst
    Vems var alla röda Luposarna som var där på lördagen förresten, tänkte kikat närmare på dom men jag letade och hitade inga senare på kvällen eller på söndagen... ;-(

  9. #49

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Nyss uppstigen och en aning trött i ögat är man.
    Kroppen är som en stel pinne , men man har överlevt även denna gång. ;-)
    Tror det var ett av dom 5 bästa bugrun åren jag haft , träffat mycket roligt folk som man jiddrat med & vissa har man skålat och skrålat med.

    speciellt tack till det trevliga sällskapet under lördag kväll som var med och partade utanför camp norrland......ni vet vilka ni är. ;-)



    Året till ära hade jag fixat ungdoms/alkodrickat KIR med mig.
    Skulle få folk att fatta det fina med drycken.....tror bara det var jag som fattade.
    Iaf med tanke på resultatet och karaktärsbristen vad gäller mängden dricka =)
    ÖKX (överkalixbon) sken ju upp som en sol när den flaskan åkte fram........den blev iofs lika fort tom också.
    Själv blev jag som en sol när den mörka rommen och colan kom fram.


    Tack för en oförglömlig helg.......ingen nämnd ingen glömd. ;-)

  10. #50
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    Elvas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lenny Stålhammar
    Medlemsnr
    2700
    Ort
    Hammenhög
    Inlägg
    65
    Tackar oxo för ett trevligt BugRun.

    På fre. morgon kom jag på att jag glömt byta bromsbelägg innan jag körde upp. Jaja dom får hålla så länge som dom gör tänkte jag. Höll inte alls länge, tog slut redan på banpasset på fredagen. Ner till mekonomen i Mjölby på lör. förmidda och handlade ett par nya. Tillbaka och byta dom och sen var det ut på banan igen.
    Inte direkt några kanon belägg men det gick iaf att köra.

    Sen så lyckades jag få 3de snabbaset tid på RS-banan. Alltid trevligt.
    Gratulerar Assarsson och Barbapappa till första och andra platserna.

    Mina bilder kommer upp när jag hinner och orkar.

  11. #51
    tjipp
    Gäst
    Kanonhelg.. dock tampas man med en enveten förkylning som tillsammans med pollenalergi gjorde helgen aningens mindre bra..
    gick åt 1st toarulle om dan till den stackars läckande snoken..
    +allt övrigt med värkande kropp kliande och rinnande ögon mm. mm.
    ,som kanske inte mår bäst av att köra 50-60 mil nercabbat, men har man cab så skall taket vara nere!! =)

    Men som sagt, vädret.. oj oj oj så varm det va när vinden var stilla!
    Mycket trevligt folk och trevliga bilar, tycker det verkade som det var lugnare i år än det brukar, inga finnar som spelade tokhög musik kl4 på mornarna, inte särskilt mycket stollvarvningar av bilar när man vill sova osv.
    Är det bara jag som sov extra bra eller var det lugnt!?

    tummen upp till norrmännen som har hög klass på sina bilar, och ett trevligt humör..

    Bara för oss svenskar att ta oss i kragen och skärpa upp oss! =)

  12. #52

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    ÖKX (överkalixbon) sken ju upp som en sol när den flaskan åkte fram........
    Haha ÖKX gillar ju allt med alko i =)

    Citat Ursprungligen postat av tjipp Visa inlägg
    tycker det verkade som det var lugnare i år än det brukar, inga finnar som spelade tokhög musik kl4 på mornarna, inte särskilt mycket stollvarvningar av bilar när man vill sova osv.
    Är det bara jag som sov extra bra eller var det lugnt!?
    Tycker det var MER fest men lugnare överlag.
    Helt rätt stil med andra ord.

    Fick åxå sova mycket bra tills solen steg upp och kokade innanmätet i tältet = MIG!
    Senast redigerad av Lillen den 2008-06-09 klockan 14:53.

  13. #53

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    Citat Ursprungligen postat av Caddyman Visa inlägg
    Men det hade varigt kul att få höra motiveringen, om varför just jag skulle ha det.?? :-)
    Snabba Transporter!

    Tillägg... sjukt snabba transporter

  14. #54
    sgt_nelson
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mini_me Visa inlägg

    Och till Finn , Sgt.Nelson och D_stenlund...stort tack för att allt blev så bra!

    Och all andra i klubben och styrelsen ...DANKE! =)

    (Va många Och det blev...)
    Får tacka tebax! Stenlund finn och mini me för en underbar helg + alla andra störtsköna människor man träffade!

    snart åker projekt tråden upp oxå... Lupon är ju såld men... hmm hur ska man säga.. det nya projektet har iaf något att "stå på" om man säger så... mer detaljer kommer dock om detta lite senare!

    Tack för en bra helg allihopa!!

  15. #55

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Carlzon
    Ort
    Haninge, Sthlm
    Inlägg
    38
    tack lasse för komplimangen...


    Hade sjukt kul på BugRun äve detta år, men nu åker bilen in i garaget för resten av året... Måste renovera maskin, byta katt och lite sånt... Men skoj var de iaf...


    Måste väl dock säga att iaf jag personligen anser fel bil van transporter...

  16. #56

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Tack för ett trevligt bug run alla jag träffa där...

    Hoppas alla norrläningar klarade av skånskan... =P

    Mycket trevligt folk och bilar och tillställning..

    Lillen och henke jag gick och letar efter er ett varv innan vi körde men hitta er ej... Hoppas ni löste allt.. =/ annars e jag skyldig er en tjänst nästa år... och tackar för en kanon helg med er...

  17. #57

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    Lillen och henke jag gick och letar efter er ett varv innan vi körde men hitta er ej... Hoppas ni löste allt.. =/ annars e jag skyldig er en tjänst nästa år... och tackar för en kanon helg med er...
    Nä det är lungt , jag förstod att du bestämt dig när tältet var borta så det var ingen fara på taket.
    Tack för sällskapet det var både uppskattat och trevligt. ;-)

  18. #58

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Björn Jönsson
    Ort
    Skåne/Eslöv
    Inlägg
    510
    Citat Ursprungligen postat av Faltdach Visa inlägg
    GTi klubbens Finaste bil.

    1. Erik Cullberg. 2002 GTi 25 års-jubileumsmodell. Röd.
    2. Patrik Jonasson. Röd... Superfräsh helt original golf från början på 80-talet.
    3. Jerry Svensson. Mk2 med Tyskstuk! Svart med mirra-lack och vit inredning.


    BugRuns klassser... vattenkylda:

    Mk1. Bajsbrun med ekerfälgar och koner.
    Mk2. Pärlvitt turbobygge med Smidht TH-Line fälgar.
    Mk3. en röd variant med otrolig finish och små detlajer som man i första anblicken inte såg... tog ett tag att se hr mycket som var ändrat
    Mk4. Klarbys golf. Nu vit och svart.
    Mk5. Svart Norsk Air-ride med otroligt stora och blanka fälgar. BH i fronten.
    Passat. Även denna från Norge. -75 TS Automat Vit med svart huv och gula framlysen.
    Polo. Silver med svart tak. Norsk.
    Bästa Innovation. "Rosti" eller Hillbillie-golfen.
    Bästa Lack. Beetle från Gbg, med motivlack och mycket annat bygge...
    Bästa motor. sjukt snyggt svensk Mk1 bygge med TT-bräda bla... Tyvärr ej färdig. Men hoppas den kommer igen tills -09.
    Transporter. Caddyman med 500 ponnysar.
    GTi. Vit Norsk ur-gti.

    Mk1an som van bästa motor är en polare till mig, han va rätt nöjd över resultatet med tanke på att han inte hann få ihop de i tid, fy fan va han har stressat senast veckorna!! :-)))

  19. #59

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Oki gött ju, hade jag haft nr eller papper och penna så hade jag lämnat en lapp..

    Det var gött att köra på natten kan jag ju säga..

  20. #60

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av ovredsson84 Visa inlägg
    Hoppas alla norrläningar klarade av skånskan... =P

    Lillen och henke jag gick och letar efter er ett varv innan vi körde men hitta er ej... ...
    Haha skånskan gick det fint med.
    Leta gjorde du rätt i men hitta oss brukar vara svårare =)
    Även jag klarade mig fint dock fattade ja nog aldrig att du skulle åka så tidigt , beror nog på en del intag av vitaminerna som gjorde att hörappa nog fungerade dåligt =)

    KUL att ses och att du hejjade när vi kom dit annars hade jag aldrig fattat att det var du , ses och hörs nästa gång.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin