Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Viktor Czajkowski
    Ort
    Habo / Jönköping
    Inlägg
    118

    Bra koll på Golf GTI V

    Blev kontaktad av tidningen Automobil och fick frågan om jag visste någon som har bra koll på Golf GTI V.
    De skall skriva ett beg.reportage om denna bil och vill ha synpunkter på vanliga fel osv...

    Har Du bra koll på denna bil kontakt mig så vidarebefodrar jag kontaktuppgifterna till tidningen.

  2. #2

    Reg.datum
    okt 2007
    Namn
    Dajan Vuong
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    36
    listerna på framdörrar lossnar, handdaget till bakluckan fastnar ibland, farthållaren funkar bara ibland och nu pajade tändspolen....är väl vanligt på vw....eller?

  3. #3
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av nacud Visa inlägg
    listerna på framdörrar lossnar, handdaget till bakluckan fastnar ibland, farthållaren funkar bara ibland och nu pajade tändspolen....är väl vanligt på vw....eller?
    Mest vanliga på en Golf 5 GTI är ju att tändspolarna ryker... I övrigt kan jag inte komma så jätte mycket

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Lindholm
    Ort
    södertälje
    Inlägg
    387
    Citat Ursprungligen postat av JWO Visa inlägg
    Mest vanliga på en Golf 5 GTI är ju att tändspolarna ryker... I övrigt kan jag inte komma så jätte mycket
    tanken var väl att sammanställa det och skicka/maila till trådskaparen,inte skriva det här...?

  5. #5
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av znabb Visa inlägg
    tanken var väl att sammanställa det och skicka/maila till trådskaparen,inte skriva det här...?
    Förlåt babe

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin