Resultat 1 till 11 av 11
  1. #1
    vw-fantast
    Gäst

    Bugrun 2008 från Värmland

    Hej

    Jag å min bror kommer att fara på bugrun 2008. Vi planerar att åka ev i två bilar en golf 2.0 fsi -05, en audi a3 sportback -08 2.0 tdi 170 hk Q. Men vi skulle gärna samåka i kolonn med någon mer som man kan fika med efter vägen, glida fram å visa vw:s totala dominans mot Mantorp Park. Avfärd för mig sker från Charlottenberg i västvärmland nära Norge över Karlstad där min bror sammanstrålar.

    Hör gärna av er om vi kan ta följe efter vägen: Resvägen blir följande sträcka:

    Karlstad, kristinehamn, degerfors, laxå, askersund, motala, mantorp.

    Skulle vara kul att kunna ansluta sig till en kolonn efter vägen eller att mötas vid någon plats för att cruisa fram.

    Vi åker på fredagen och är öppna för tid för avfärd och mötesplatser efter vägen.

    Hoppas på respons och bra väder under Bug run 2008!

    mvh Magnus

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 088
    Citat Ursprungligen postat av vw-fantast Visa inlägg
    Hej

    Jag å min bror kommer att fara på bugrun 2008. Vi planerar att åka ev i två bilar en golf 2.0 fsi -05, en audi a3 sportback -08 2.0 tdi 170 hk Q. Men vi skulle gärna samåka i kolonn med någon mer som man kan fika med efter vägen, glida fram å visa vw:s totala dominans mot Mantorp Park. Avfärd för mig sker från Charlottenberg i västvärmland nära Norge över Karlstad där min bror sammanstrålar.

    Hör gärna av er om vi kan ta följe efter vägen: Resvägen blir följande sträcka:

    Karlstad, kristinehamn, degerfors, laxå, askersund, motala, mantorp.

    Skulle vara kul att kunna ansluta sig till en kolonn efter vägen eller att mötas vid någon plats för att cruisa fram.

    Vi åker på fredagen och är öppna för tid för avfärd och mötesplatser efter vägen.

    Hoppas på respons och bra väder under Bug run 2008!

    mvh Magnus
    Jag och en polare åker var sin Golf Cab via Karlstad någongång under dagen på fredag...

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lasse H
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    147
    The more, the merrier. Jag är på. Ansluter i Karlstad fra Norge. Sedan om min sunkiga husvagnsdragar-Passat B3 dominerar så värst är ju tveksamt!

    (Får väl gnida på lite Bumper Shine så bilen åtminstone blir svart istf grå...)

    Det Är Bra Att Vara På Plats Tidigt. Kön på eftermiddagen är INTE rolig.
    Senast redigerad av HRC den 2008-06-01 klockan 19:53.

  4. #4
    vw-fantast
    Gäst

    ok

    samling i karlstad då?

    var skall vi ses? Vid Lecab där de säljer vw å audi i karlstad. Adressen dit för den som har gps är hagalundsvägen 30 i karlstad. Eller var ska vi mötas då. Skulle vara kul om vi kunde ses fler efter vägen å bara bli fler å fler. När är det avfärd från karlstad då? 9.00???

    öppen för förslag.

    mvh magnus

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 088
    Kl. 9 blir tyvärr för tidigt för mig. Jobbar till 24 på torsdag och har dessutom 2,5 tim att åka hemifrån.

  6. #6
    vw-fantast
    Gäst

    hej

    ok, vilken tid passar då?

    föreslå en tid så får vi väl fundera på det, skulle vara kul. Mötesplats?

    öppen för förslag.

    mvh magnus

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christofer Bäckstrand
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 088
    Vi kommer antagligen inte iväg från Karlstad förens vid 14-tiden. Skall förbi en snabbis hos morsan och farsan på Hammarö också...
    Lecab vore bra...

  8. #8
    vw-fantast
    Gäst
    hej

    ok, vi åker vid ca 11, vill få en ok plats å inte stå världens kö när det är röd dag å alla e ledig.

    men sök gärna upp mig. reg nr på vår golf v är wob798. en röd golf 5 har vi. 2.0 fsi. brorsan e ute å putsar på den nu.

    mvh magnus

  9. #9
    V6_4motion
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av vw-fantast Visa inlägg
    hej

    ok, vi åker vid ca 11, vill få en ok plats å inte stå världens kö när det är röd dag å alla e ledig.

    men sök gärna upp mig. reg nr på vår golf v är wob798. en röd golf 5 har vi. 2.0 fsi. brorsan e ute å putsar på den nu.

    mvh magnus
    Tja.. Vi är några som åker typ kl halv ett, ett från shell nobel plan i karlstad..
    De blir en svart Golf R28 en beige Bolf en Grön Golf och en Grön Bora =)

    häng gärna på om nån vill =)

  10. #10
    vw-fantast
    Gäst
    Hej

    ok, det kör vi på.
    halv ett-ett då vd shell nobelplan. Låter fint. håll utkik efter en röd golf 5 med reg nr wob 798 så ses vi å glider mot mantorp.

    ses vi?

    jag pejlar läget här på sidan i morgon fm.

  11. #11
    V6_4motion
    Gäst
    Låter bra dä =)

    Ha koll efter en svart Golf med SPE 481 och en beige Bolf med TZK 450 + en grön Golf å en grön Bora.. så ses vi på shell nobel då =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin