Sidan 4 av 9 FörstaFörsta 1234567 ... SistaSista
Resultat 61 till 80 av 166
  1. #61
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    Fälgarna var för jävla läckra!!!

    På med allt nu så vi får bilder sen :-D

  2. #62

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jan Axelsson
    Medlemsnr
    2588
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 520
    jag vill också ha paket!

    ... ser fint ut Finn.

  3. #63

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Hagel
    Medlemsnr
    391
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    1 408
    Blir kanontufft.

    Glöm inte låsa dörren och dra ner persiennerna....heheheheh....

  4. #64

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Fälgarna vart nice.
    Är det för bredd? ET ? Vart har du köpt dom.
    Sugen på ngt liknande fast mindre ekrar

  5. #65

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Mmmm godis kallas det där.

    Kul att ses på Bug Run åxå.
    Inte sista gången misstänker jag?

  6. #66
    Finn
    Gäst
    R.Grönberg: Tack för blinkerserna till en början Sen så e d ET25 på fälgarna. Fegade lite där då jag resonerade att d e lättare att slänga på spacers om dom behöver komma ut lite istället för att försöka få dom längre in alt. bredda skärmarna. Köpta på TM Tuning.

    Lillen: Ja d va trevligt att råkas på BR. Absolut inte sista gången vi ses där. Räknar mig själv som stammis där nu efter fjärde året i rad. Å godis kan du ge dig fan på att d e Blir fortf. tårögd av att kolla på dom.

    Å så till resten av er, fälgarna kommer förmodligen inte på denna säsong. Vill ju att resten ska se fint ut oxå å inte bara fälgarna.

  7. #67
    Finn
    Gäst
    Jaha då sitter man här å e lite halvt om halvt uttråkad så jag tänkte jag kunde ge en liten update Tog fram några sprayburkar i torsdags å lackade passagerardörren å listen under grillen. Vilken jäkla skillnad d blev. Även vissa planer började ändras ska jag erkänna. Lurar på om jag verkligen ska ta bort sidolisterna. Ser ganska lagom ut som d e just nu. Stod å tittade på den större delen av fredagen då jag parkade den utanför porten på jobbet. Insåg då att den e faktiskt riktigt fin i rött å att jag e riktigt nöjd me min bil

    I fredags kväll när jag åkte hem från Mini_me så passade jag även på att busa lite på motorvägen. Toppfarten va faktiskt lite överraskande även om den inte stämmer me verkliga farten eftersom 15" me lågprofilare e för små för bilen.

    Ska ta lite bilder när jag lackat förardörren oxå. Vinner inga priser för bästa lack men d ser bra mycke bättre ut än grå grundfärg Simma lugnt gott folk.

  8. #68
    Finn
    Gäst
    Dåligt me update här men d beror på att inte mycke händer just nu förutom att bilen rullar fram å tbx från jobbet. Skulle ha sprayat förardörren i torsdags men mina sprayburkar hade inte kommit hem så d blev inget av me d.

    Igår inhandlades powerflex bussningar. Så fina färger så

  9. #69

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Jaso det var du som köpte mina blinkers! det var somfan=) hehe..

  10. #70
    PassatGT16v
    Gäst
    Bilder på dörr utan handtag lackat och klart tack.

    Måste visa mig hur det blev eftersom det går helt emot min smak.

  11. #71
    Finn
    Gäst
    Hehe, lugn lugn, d kommer Tar eventuellt me mig kameran imorrn så kan jag kanske knäppa en bild eller två. Ska spraya förardörren imorrn e planen.

  12. #72

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Inte mkt att se..ser förjävligt ut ;-P

    Nä men är faktiskt imot min smak oxå men det funkar på denna bil iom planerna är som dom är.

    Keep up the good work my young padwan=)

  13. #73
    Finn
    Gäst
    Här får ni äntligen bilder på dörrarna när dom e lackade. Iaf passagerardörren, förardörren e inte så spännande me tanke på att den inte har någon sidolist. Sitter en svart gaffa där istället då jag inte tagit mig tid att justera in dörren än, ligger för tight mot skärmen för att jag ska kunna öppna dörren me listen på plats.

    Sen så fick jag ett paket igår innehållandes mina nya speakers å slutsteg. Har ju bara tagit två månader att få dom. Man behöver tydligen inte anstränga sig allt för mycke när man jobbar på trygg-hansa. Det saknades dessutom en bas (jippi) även fast jag diskuterat me företaget som skickade prylarna då d va lite strul me mitt kvitto. Så nu ser man fram emot måndag så jag får ringa å skrika lite på dom.

    Men här e bilderna, enjoy.




    Ska ta lite bilder på bussningarna å högtalare när jag har allt d hemma.

  14. #74
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    tummen upp ;-)

  15. #75
    sgt_nelson
    Gäst
    Ser bra ut mannen! när får man se den med fälgarna då? )

  16. #76
    PassatGT16v
    Gäst
    Såg bättre ut än jag hade föreställt mig men som sagt inte min smak.

    Klarar sig hyfsat med bredd och lister men känns dock som något saknas.

    Smaken är ju som baken

  17. #77
    Finn
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av sgt_nelson Visa inlägg
    Ser bra ut mannen! när får man se den med fälgarna då? )
    Fälgarna åker på nästa säsong så du får hålla dig tills dess. Måste ju oxå få tag i coilisar

    Citat Ursprungligen postat av PassatGT16v Visa inlägg
    Såg bättre ut än jag hade föreställt mig men som sagt inte min smak.

    Klarar sig hyfsat med bredd och lister men känns dock som något saknas.

    Smaken är ju som baken
    Alla har ju rätt till sin åsikt. Kul att man kunde överraska dig lite positivt iaf

  18. #78

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Ne va fan. Fälgarna får du ju sätta på och knäppa lite kort så vi får se dom på.
    Ska bilen lackas seriöst med sedan lr?

  19. #79
    Finn
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Ne va fan. Fälgarna får du ju sätta på och knäppa lite kort så vi får se dom på.
    Ska bilen lackas seriöst med sedan lr?
    Hehe jag har inte gnuggat mig mot dom tillräckligt än Har inga gummin än heller plus att jag inte e så sugen att ställa bilen på parkeringen hemma me dom på me tanke på va som hände me mina förra fälgar

    Å bilen ska lackas seriöst. D e slut me sprayburkslackningar på den här holken!

  20. #80
    Finn
    Gäst
    Idag hämtades den eftersläntrandes basen på posten så d blev lite paketöppning såhär på fredagseftermiddagen. Så då va man ju tvungen att knäppa en bild Blev inte den bästa då jag inte riktigt lyckats bemästra syrrans nya systemkamera å jag inte hittade min egna lilla skit. Men man ser ju va d e



    En bra start på semestern helt enkelt. Nu e bara frågan om grejjerna faller på plats under semestern eller om jag tar å monterar d i vinter.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin