Sidan 5 av 9 FörstaFörsta ... 2345678 ... SistaSista
Resultat 81 till 100 av 166
  1. #81

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Christian Carlsson
    Medlemsnr
    5389
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    875
    Ser nice ut, MEN jag gillar ju inte Jettalysen....

  2. #82
    Henke.F
    Gäst
    Jag gillar jetta lysen...hihi.
    Ser bra otroligt bra. Längtar till se det färdiga resultatet.

  3. #83
    Finn
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Henke.F Visa inlägg
    Jag gillar jetta lysen...hihi.
    Ser bra otroligt bra. Längtar till se det färdiga resultatet.
    D gör jag me Har inte gjort ett skit me bilen på ett bra tag nu. Den får nog rulla fram tills hösten så får vi se va som händer då.

  4. #84
    påsen racing
    Gäst
    Riktigt snygg bil.
    Var har du köpt fjäderbensstagen föressten?

    /Påsen

  5. #85
    Finn
    Gäst
    Dom är köpta från TM-Tuning.

    Å kul att du gillar bilen

  6. #86

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Seriöst...vi låser och slänger denna tråd om du inte tar ur din finska pinne ur röven och gör nåt! ;-P

    (jag har ju iaf hittat mina ventil hattar!)

  7. #87
    Finn
    Gäst
    Hehe, e ju bara ett litet problem. Den får inte plats i garaget just nu av någon märklig anledning. Några förslag Lars? Körförbud 1nov så senast då så bör d ju hända nåt.

  8. #88

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Det är snart löst=)

  9. #89
    Finn
    Gäst
    Händer inte speciellt mycket just nu. Håller på att leta vinterpulka så jag kan ställa in bilen i garaget. Får körförbud 1/11 så senast då ska den in.

    Det som varit mest spännande hittills har väl varit att dörröppningen på passagerardörren slutade fungera förra veckan. Va inte helt oväntat ställmotorn som gett upp men d blev en ny på garanti så d löste sig

    Va även å köpte en 80Gb iPod idag som jag tänkte slänga in i bilen senare. Ruskigt nice att aldrig mer behöva byta skiva (för man bör väl klara sig på 22,3 dagars musik?).

    Men nu längtar jag bara till vintern å lite mysig garagetid :P

  10. #90

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    vart ska du förvara bettan ?

  11. #91

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Jäklar va du lassar in musikaprylar.
    Tur du ha kompressor att få fart på åbäket med =)

  12. #92
    Finn
    Gäst
    D_Stenlund: Goffen kommer att stå i samma garage som Lasses. Vi e garagekompisar vettu

    Lillen: Ja fan fan d ska ju va en MPV (Multi Purpose Vehicle). Ska kunna åka lite bana, ut å cruisa lite när d faller sig in å då måste man ju ha lite schysst pop i bilen :P D e ju dessutom inte speciellt mycke som ska in. Ett gammalt hedligt framsystem å en baslåda. iPoden väger ju inte bly direkt

  13. #93

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Haha nej så är det.
    Du använder ju din bil i alla fall!

  14. #94

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Kim Gulle
    Medlemsnr
    4872
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    995
    Måste bara fråga vart du har köpt den där shortshift spaken och om den passar rakt på länkaget eller om man måste ha vajerlåda eller nåt.

  15. #95
    Finn
    Gäst
    Idag åkte den in i garaget. Nu ska jag bara lägga upp en plan för vad jag ska göra och i vilken ordning.

    Största funderingen nu är hur jag ska göra med färgvalet. Va helt inne på att lacka den mörk mörk grön då en mörk mk2 alltid e porrigt i mina ögon. Men under senare tid så har jag börja tycka att den e fan snygg röd oxå. Så nu lurar jag på att lacka om den tornadoröd och sen mycke puts på grejjerna. Blir mer åt orginalstuket då vilket vore schysst, jag känner mig som en bak helt enkelt. Många timmar lär gå åt att bestämma sig :S

  16. #96
    Finn
    Gäst
    Än så länge inga nyheter här. Bilen står i garaget å myser, enda jag gjort e att tagit bort grillen å provat me den nya emblemlösa. Vågade dock inte flexa den nya tillräckligt för att få den att klicka i som den skulle. Va lite för kallt i garaget för d kände jag

    Men en rolig bild togs iaf. Kanske ger lite nya idéer?


  17. #97

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Stenlund
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 261
    Hoppas du kommer fram till något roligt. Finns möjligvis inte 2 plattser övers där? har ju varit där och de tvivlar jag på men tåls ju att fråga. Du har annars ingen känning?

    Behöver nytt, ja o jerry.

    Mörk grön skulle ja lira på, ly3d e ja fan trött på efter min senaste..

  18. #98
    Finn
    Gäst
    Såvida du inte kan komma på ett sätt att hänga upp bilarna i taket så e d mer än fullt i vårat garage.

    Angående färgen på bilen så lutar d starkt mot att behålla den röd just nu.

  19. #99

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    OY! Du ska jobba...inte surfa=)

  20. #100
    Finn
    Gäst
    Precis kommit hem igen efter en inte allt för produktiv kväll i garaget men har iaf provmonterat fälgarna. Kommer bli sjukt bra! Bilder kommer imorrn, pallar inte ladda upp d nu.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin