Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26
  1. #21
    danne-_-
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Lillen Visa inlägg
    Lägg lite tunntunn filterfilt utan på burken så slipper du det värsta.
    Och den filten kan man ju byta lite oftare istället.
    Finns på Ventilationsbutiker , VVS och liknande.
    Ofta vit och finns i flera tjocklekar.
    Perfekt som förfilter.

    Rengör filtret och kör med öppen burk du.
    Ahh, smidigt! Blir ju perfekt, då klarar jag av sommaren utan att behöva göra rent det non-stop
    Köpt nytt luftfilter nu ju så man vill väl inte att det ska se ut som det gamla igen..
    Förresten, nån sa till mig att det där gamla filtret antagligen var ett Jamex filter, kan det stämma?

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Jamex?
    Är det bommull eller skumfilter?
    De borde ju gå att tvätta upp igen då?

  3. #23
    danne-_-
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Lillen Visa inlägg
    Jamex?
    Är det bommull eller skumfilter?
    De borde ju gå att tvätta upp igen då?
    Well, är typ av samma material som en köksfläkt. Skum variant.. Ska testa att tvätta upp det i helgen och se ifall det ens går att få rent..

  4. #24
    danne-_-
    Gäst
    Jahapp.. drog igenom goffen på SBP i förra torsdagen för att få en arbetsorder..
    Men.. kan ni tänka er.. den flög rakt igenom, trots rosten & tomgångs problemet..
    Tror gubben hade hemlängtan och var jävligt trött! Helt otroligt..

    Iaf, letar som sagt garage fortf. så jag kan åtgärda alla jävla fel som i verkligheten finns men slet loss mattan på passagerarplatsen häromdagen.. och heh.. titta va fint litet.. HÅL jag upptäckte.. :/








    Helt fantastiskt, på sista bilden där ser man t om högra framdäcket om man tittar lite noggrannt..

    En sak till arbetslistan iaf

    På återseende!

  5. #25
    danne-_-
    Gäst
    Satt och lekte i photoshop igår kväll så jag bjuder på en fantombild på hur den kommer se ut efter min bonn-sänkning nu i sommar tills garaget anländer..



  6. #26
    danne-_-
    Gäst
    Det är med gråten i ögat jag avslutar detta... Bilen är såld.. i brist på tid.
    Återkommer när tiden räcker till och en ny mk1'a har införskaffats. Tack för allt!

    Mvh, Daniel

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin