Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1
    Råbbert
    Gäst

    Dragkrok på Lupo´n ??

    Någon som vet om det finns?
    Har för mig att jag sett det på VW´hemsida, men hittar inget nu...(följde någon länk och vipps så var jag där)

    Men någon av er kanske kan svara på om det finns, eller kanske till och med kan säga vad det kostar?

    Jo jag vet, byt bil tänker ni nu....

    MVH / Robert
    VW Fox 1.2 -06
    VW Lupo 1.4 -99
    *kan ev. tänka mig ett byte mot en FIN golf med drag, gärna GTI*

  2. #2
    Finn
    Gäst
    Trött på parkeringsskador?

    Näe men kolla om brink har någon hemsida. Dom gör ju krokar till alla andra inom VAG koncernen.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Sundberg
    Ort
    Falun
    Inlägg
    1 357
    Drag till din Lupo kostar ca.1400:- artnr på VAG: T 702737
    Då är det fast brink drag.
    Sen tilkommer kabelsats för 990:- Artnr på VAG: 6x0-055-203

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mattias T
    Ort
    Västsidan av sverige
    Inlägg
    344

    Lupo med drag

    Jag hade faktiskt dragkrok på min Lupo och det var helt perfekt! Liten bra och snål bil, visserligen med små utrymmen (inget man hade och körde grejjer från garagetstädningen med direkt) men det var flexibelt med drag för då kunde man köra 99% relativt snålt och med en bil med rätt utrymmen (åkte till 99% själv) och de gångerna man ville köra en soffa ed hängde man på gallerkärran (750kg) och lastade det man behövde. Skitsmart.

    Sen att den inte var nån höjdare att dra tungt säger väl sig själv men en soffa eller några IKEA paket funkar ju. Tre gamla motorblock, 14st bromsok och diverse annat skrot gick trögare kan jag meddela ;.)=

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin