Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: TM Tuning.

  1. #1
    Skier
    Gäst

    TM Tuning.

    Tänkte kolla här om det är någon som har beställt delar från TM Tuning.
    Hur gick det med leverans och betalning mm?

    Kanske det finns någon/några som kan vara sugna på en sammbeställning från dom för att få billigare frakt???



    tony-axelsson@telia.com

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    Tjena, massor av folk som beställt utan problem, de har mycket bra service och dom ringer upp dig och bekräftar, samt också om det är några problem samt att dom pratar bra engelska. Rekommenderas varmt

    Frakten är inte så farlig heller, så bor inte folk alldeles brevid varann så är det ingen ide med gruppbeställning.

  3. #3
    jocke.w
    Gäst
    Tänk på att dom lägger på moms på dom priserna du ser på hemsidan....så såååå billigt blir det inte!!!

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ronnie Mattsson
    Ort
    Sorunda
    Inlägg
    62
    Jag beställde delar där för ca 1v sedan, kom efter 4 dagar, frakten var billigare än inom Svedala.
    En del saker är ruskigt billiga, tex shortshiftet jag köpte, 650kr ca.

    Rekomenderar TM starkt.

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Janne M
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    2 165
    16% VAT är inte så farligt

  6. #6
    Skier
    Gäst
    Så det är 16% moms på delarna?
    Då ska jag titta runt och kolla vad som kan vara billigt och värt att beställa från dom. Ville bara dubbel kolla att de inte är något lurt företag.

    Det ät mätarringarna som jag tänkte köpa från dom, någon som vet hur pass kromade dom är? Eller är dom mera borstade i ytan.

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Ronnie Mattsson
    Ort
    Sorunda
    Inlägg
    62
    När jag köpte ringar kunde jag välja mellan borstade och kromade, till min MKIIIa

  8. #8
    Nygren
    Gäst
    jag har beställt flera gånger från TMT.. det är riktigt bra ställe att köpa ifrån.. inga minus alls..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin