Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
  1. #21
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Undrar vem som är beredd att betala för en bil som är så perfekt att det inte ska kunna gå fel och en uppgradering ska behöva göras!?
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  2. #22
    Finn
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av cisco Visa inlägg
    Regelbundna fältaktioner är väl egentligen ett bevis på misslyckande. Man har flyttat ut produktutvecklingen på fältet. Halvfärdiga projekt släpps ut till kunder som betalt med surt förvärvade pengar.
    Det är tyvärr vanligt i alla branscher, även i min.
    Skulle vilja se det som att man tar ansvar för misstagen man gör. Till skillnad mot som t.ex Toyota gjorde med RAV4'orna som löste ut airbagen för sent. Vissa fel kan ju uppkomma efter ett par år å jag gissar iaf på att dom inte har flera hundra bilar ute på vägarna å testar me innan dom startar produktionen. Dom som jobbar på VAG/äger en Taro vet ju t.ex att dom kom in på aktion här om året för byte av mittre styrstaget. Då snackar vi 10 år gamla bilar.

    Tänk va fint d hade varit om dom hade kallat in alla G60 pulkor för byte av kompressor p.g.a att d e vanligt att den går sönder. Sweet dreams

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Jag rekomenderar åxå http://www.auto-car.se/ i Lilla Edet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin