Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    Råbbert
    Gäst

    Cobra sänkfjädrar, funkar bra??

    Har nu hittat 40mm sänkfjädrar till Foxen, märket är Cobra och säljs av realcar. Någon här som provat detta märke?
    Är bara ute efter ett snyggare utseende, eller vet ni några mer bra ställen som har nått till Foxen. ( med bra priser på fjädrar, de kostar 1598:- hos realcar)
    Tager tacksamt emot tips.

    MVH/ Robert
    Volvo V40 T4 -03
    VW Fox 1.2 -05

  2. #2
    Kelso
    Gäst
    Jag kör med Cobra fjädrar och dämpare på min Corrado. Köptes på Dalhems. Funkar klockrent för mig.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Råbbert Visa inlägg
    Har nu hittat 40mm sänkfjädrar till Foxen, märket är Cobra och säljs av realcar. Någon här som provat detta märke?
    Är bara ute efter ett snyggare utseende, eller vet ni några mer bra ställen som har nått till Foxen. ( med bra priser på fjädrar, de kostar 1598:- hos realcar)
    Vet inte exakt om ja kommer ihåg rätt men ja TROR det är Lesjöfors som tillverkar Cobra fjädrar och sänksatser.
    Var exakt samma förpackning som rallyelit och cobra ha jag för mig.
    Det var ett tag sedan men ja tror det var så?

  4. #4
    Quattro_mannen
    Gäst
    Cobra fjädror görs i Nederländerna och lesjöfors får också en del av sina fjädror bla från Nederländerna så det KAN ju vara samma fabrik...

    Mvh Nicklas

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Kristian Lilja
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    10
    Har cobra coliovers på min Mk1:a och är helnöjd med dom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin