Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 78910
Resultat 181 till 187 av 187
  1. #181

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Daniel Fredriksson
    Ort
    Falun
    Inlägg
    175
    Dli teknik har ju bra priser på scat stakar å wiseco kolvar.. kör det själv å jag har ju bromsat 534whp med det å det funkar ju klockers

  2. #182
    Joda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av mrpete Visa inlägg
    Finns bl.a. detta kit på ebay, kolvar från wössner och stakar från pec. Ska väl inte vara kattskit iaf, 899£ för kitet

    http://cgi.ebay.co.uk/VW-G60-Super-C...item5d2431f281
    Men jag ska ha till 9A ju Hittade inte samma kit som du nämner... fast till 9A då. Det som lockade med det amerikanska kittet var ju priset. Kostar hälften mot det i din länk. Fast då är det kanske inte lika "seriösa" stakar som i länken.

  3. #183
    Joda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Fredriksson Visa inlägg
    Dli teknik har ju bra priser på scat stakar å wiseco kolvar.. kör det själv å jag har ju bromsat 534whp med det å det funkar ju klockers
    Också bra mycket mer pengar än på den amerikanska sidan. Får fundera lite på hur jag ska göra... Nu ligger prioriteringen i att få ordning på bilen igen. Kanske tom besiktiga så att det är klart!! Jag har ju hyffsad tur med min besiktningstermin. Besiktigar jag nu så får jag köra tom oktober 2012.

    /Johan

  4. #184
    mrpete
    Gäst
    Oh, just ja.. 9A var det.. Finns bara wössner kolvar på ebay vad jag kan se.. finns både högkomp och turbokolvar.. däremot stakar verkar det vara dåligt med.. Känns som att de för 8-900$ är ganska oslagbart i pris på smidda kolvar och h-stakar..

  5. #185
    Joda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av mrpete Visa inlägg
    Oh, just ja.. 9A var det.. Finns bara wössner kolvar på ebay vad jag kan se.. finns både högkomp och turbokolvar.. däremot stakar verkar det vara dåligt med.. Känns som att de för 8-900$ är ganska oslagbart i pris på smidda kolvar och h-stakar..
    A.. det är riktigt bra pris det!! Det blev inte så jättedyrt med tull etc om man nu åker på det?! Det finns ju ett formulär att fylla i på tullverkets hemsida.. Blev väl någon 1000-lapp extra.

    Vad jag än väljer för prylar så tror jag att det räcker till min motor. Kompressorn kan ju "bara" leverera luft till ~410hk.

  6. #186

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mattias
    Ort
    Falun
    Inlägg
    2 135
    är påväg å ta hem ett lass prylar här om nån vecka, och som sagt så kan jag ordna hem dessa prylar till betydligt bättre pris än om du tänkt beställa på egen hand, jag ska ändå ha lite småkraffs ifrån IE med i den ordern, så det är ett bra tillfälle.

  7. #187
    Joda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Sn00k Visa inlägg
    är påväg å ta hem ett lass prylar här om nån vecka, och som sagt så kan jag ordna hem dessa prylar till betydligt bättre pris än om du tänkt beställa på egen hand, jag ska ändå ha lite småkraffs ifrån IE med i den ordern, så det är ett bra tillfälle.
    Låter mycket bra

    Kan du mejla mig totalpris på kolvar och stakar? Har knappt råd nu.. ligger lite back pga bilstölden. Men väntar mig pengar ganska snart...

    Ska ju ha 82,50mm kolvar och bra vevstakar till 9A... Lågkomp 9,0:1? givetvis

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin