Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 30 av 30
  1. #21
    D.E
    Gäst
    Ronal Turbo är bland det snyggaste man kan sätta på en mk1. GÖR DET.

  2. #22
    Twinsturbo
    Gäst
    Japp fruktansvärt läckert är ordet. Någon som har bra koll på et osv som vet om man måste spacea mkt för att få "ut" dem?

  3. #23
    silversurfaren
    Gäst
    Ronal Turbo har dimensionen 7x15 ET 25...
    Det hade blivit bredare och tuffare att montera en spacerplatta på 10mm...kanske 15mm bak för spårvidden är lite bredare bak än fram.
    Sen "gömmer" dina skärmbredare lite av djupet oxå...därför breddade jag plåtisarna som sitter där nu med 1,5".

    Jag har plattor som är 30mm fram och 40mm bak just för att bredda ut fälgarna lite mer bak!
    Kolla ute på Micro på Väla, dom har ju lite spacerplattor med rätt mått och passning...inga Biltema spacers inte!

  4. #24

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Jani Hast
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    678
    Har en omgång Porsche Design 90 fälgar men spacer till salu om det är av intresse.

  5. #25
    Twinsturbo
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av silversurfaren Visa inlägg
    Ronal Turbo har dimensionen 7x15 ET 25...
    Det hade blivit bredare och tuffare att montera en spacerplatta på 10mm...kanske 15mm bak för spårvidden är lite bredare bak än fram.
    Sen "gömmer" dina skärmbredare lite av djupet oxå...därför breddade jag plåtisarna som sitter där nu med 1,5".

    Jag har plattor som är 30mm fram och 40mm bak just för att bredda ut fälgarna lite mer bak!
    Kolla ute på Micro på Väla, dom har ju lite spacerplattor med rätt mått och passning...inga Biltema spacers inte!
    Just nu har jag 5mm biltemaspacers på haha. Efter lite eftertanke tror jag jag låter den vara med plåtisarna ett tag till tills jag fått på lister mm samt fått tag i ett takräcke samt den sista breddaren som fan inte går att få tag på någonstans :/, så jag ser "helheten". Nöjer jag mig inte då får det bli andra fälgar, sommaren är ju knappt här än . Vart och beställde nya plastclips till listerna idag 8 kr st på vw :S. Behövdes 48st men jag beställde 30 st får se hur bra de sitter om man drar ner på några här å där.

  6. #26
    Twinsturbo
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Jani Hast Visa inlägg
    Har en omgång Porsche Design 90 fälgar men spacer till salu om det är av intresse.
    Brorsan hade pm:at dig sa han. 6 tum är för smalt för denna kärran tycker jag och bredda dem kostar mer än det smakar. Annars hade fälgarna varit nice.

  7. #27
    Twinsturbo
    Gäst
    Tydligen ska golfbreddarne passa så är det ngn som ligger på en sådan höger bak så hojta till

  8. #28
    Twinsturbo
    Gäst
    Säljer eventuellt pärlan till förmån för nyare kvickare tysk bud över 8000 tas i beaktning

  9. #29
    Twinsturbo
    Gäst
    7000:- med coils och 13x7 plåtisar. Inget direkt överpris för en fullt fungerande kärra med de godiset. Däck och coils har rullat några hundra mil.
    Mvh Martin 0732473577

  10. #30
    Twinsturbo
    Gäst
    6000kr??? Måste bort. Platsbrist deluxe har inträffat.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin