Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 44 av 44
  1. #41
    ivah
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mr dOhC Visa inlägg
    Det är lite "lösare" regler på bug run då det är bug runners som står för körningen, dock hjälper gti klubben till med besiktningen. Det går inte under sbf så det behövs ej nån licens av nåt slag utan det är bara att köra på när man väl besiktat. Man får köra på slicks. Det brukar vara 2 kör pass på lör och ett på sön om inte jag minns fel, 20-30min långa. Det kan va ganska många som kör samtidigt, dom släpper på lite bilar hela tiden. Omkörning när man tycker det passar.

    Manny: Tack så mkt :-)
    Okej, så det är lördagen man ska sikta på om man vill ut och gasa av sig lite då alltså! Men jag kan tänka mig att det blir ganska rörigt på banan, många bilar som kör. Vore kanske ide att ta oskulden för bankörning på något GTI klubben event innnan, så man har lite koll på hur allt funkar.

    Är det några event inplanerade som ligger före bugrun?

    Tack för svaret iaf :-) Vi kanske syns på någon bana till sommaren =D

    En film i normalt temp på g ? :O

  2. #42

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Kolla denna länk så får du lite hum om vilka träffar och ungefär när dom är.
    http://vw.gtiklubben.nu/index.php?m=5

    Att åka på nån GTi träff först är nog ingen dum idè, där brukar det vara ett pass med "familje" körning. Såvitt jag kommer ihåg så har BugRun inget sånt pass ?

    Det är nog inte omöjligt att vi syns ;-),
    får se om jag ska köra nåt iår, blev inget förra året :-(

    Normal-tempo filmen är på G men dröjer nog nån vecka till typ :-)

  3. #43

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Ingen normal-tempo-film ännu.....hmm

    Sorry att ni får vänta ni som gärna ville se den.
    Det blev lite mkt film klippande ett tag så jag tröttnade,
    ska ha paus ett liiitet tag till bara ;-)

    den kommer dyka upp :-)

  4. #44

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Blev lite sugen på att göra klart normal tempo filmen, men det var lättare sagt än gjort.

    Har bytt till vista sen jag började och när jag öppnar den gamla filmen som jag gjort i XP så blir den inte som den ska :-(.

    Får se om jag kan lösa det på nåt sätt så vi får film innan Bug Run

    Nån som har en idè om lösning. All musik och film är borta i detsamma som att man inte hör eller ser nåt annat än text "rutorna" jag lagt till. Svårt att förklara men det står att ett visst musikklipp har funnits och precis vart det har legat på tidslinjen men det hörs inget. Likaså med filmen, det står att där ska finnas ett klipp men syns inget om jag spelar upp....snyft

    Det löste sig hoppas jag, det gick att höger klicka och välja "bläddra efter saknad fil" :-)
    Dom e allt bra finurliga dom där microsoft ;-)
    Senast redigerad av Mr dOhC den 2008-04-24 klockan 01:27.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin