Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 32
  1. #1
    modda
    Gäst

    Mk4 inredning i mk2a

    Hej

    Är det någon som hört talas om någon som monterat en golf mk4 inredning i en golf mk2 eller är det helt omöjligt med tanke på måtten ?

    Mycket tacksam för svar =)

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av modda Visa inlägg
    Hej

    Är det någon som hört talas om någon som monterat en golf mk4 inredning i en golf mk2 eller är det helt omöjligt med tanke på måtten ?

    Mycket tacksam för svar =)

    Sök=) vet inte hur många gånger detta varit uppe på forumet, Men just mk4 bräda har jag aldrig sett.
    Corrado, golf 3 och audi tt har jag sett

  3. #3
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Sök=) vet inte hur många gånger detta varit uppe på forumet, Men just mk4 bräda har jag aldrig sett.
    Corrado, golf 3 och audi tt har jag sett
    har du sett bilder på en audi tt bräda i en golf mk2 ?

    då borde det passa då ;D

  4. #4
    john1
    Gäst


    Senast redigerad av john1 den 2008-01-08 klockan 21:18.

  5. #5
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    d ser rackarns trångt ut iaf...
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  6. #6
    Loxarn
    Gäst
    passar inte alls, den där är gjord för bilar med mkt med lutning på framrutan.... hur konstigt ut bara

  7. #7
    john1
    Gäst
    TT

    Senast redigerad av john1 den 2008-01-08 klockan 21:28.

  8. #8
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av john1 Visa inlägg


    Ja det såg inte riktigt ut som jag trodde det skulle göra. Men får googla lite så kanske man kan komma fram till någe, får man veta vart du hittat bilderna ?

    Mvh
    Niklas

  9. #9

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    TT brädan är ju smask att se på i en MK2:a.
    Mmmmmmmmmm så snyggt!! =)

  10. #10

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av Henrik.M Visa inlägg
    TT brädan är ju smask att se på i en MK2:a.
    Mmmmmmmmmm så snyggt!! =)
    Tt brädan var riktigt festligt.
    Mk4 såg dumt ut.
    Satt i tankarna lite. Lupo bräda då? =)

  11. #11
    john1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av modda Visa inlägg
    Ja det såg inte riktigt ut som jag trodde det skulle göra. Men får googla lite så kanske man kan komma fram till någe, får man veta vart du hittat bilderna ?

    Mvh
    Niklas
    Självklart www.vwvortex.com!

  12. #12
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Tt brädan var riktigt festligt.
    Mk4 såg dumt ut.
    Satt i tankarna lite. Lupo bräda då? =)

    Tyckte mer om mk4 inredningen, vad var det du inte tyckte om ?

    Mjo lupo kan vara ett alternativ, ska spana lite på det. Har du fler förslag så får du jätte gärna skrika till för jag vill verkligen göra bilen lite unik nu när jag äntligen har råd att kosta på den lack och lite annat lull lull

  13. #13
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av john1 Visa inlägg
    Självklart www.vwvortex.com!
    tackar tackar

    vad tycker du själv angående denna frågan ?
    vad tyckte du ser kul ut osv ?

  14. #14

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av modda Visa inlägg
    Tyckte mer om mk4 inredningen, vad var det du inte tyckte om ?

    Mjo lupo kan vara ett alternativ, ska spana lite på det. Har du fler förslag så får du jätte gärna skrika till för jag vill verkligen göra bilen lite unik nu när jag äntligen har råd att kosta på den lack och lite annat lull lull
    Första bilden han postat ovanför är helt och hållet okey. men andra bilden? när dörren är öppen och man verkligen ser hur djup själva brädan är, ser jätte dumt ut, gillar det inte alls faktiskt, men visst sedan är det ju sniket annars, lite alu inlägg mm så blir det nog bättre kanske. Men en lupo bräda är ju festlig annars=)

  15. #15
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Första bilden han postat ovanför är helt och hållet okey. men andra bilden? när dörren är öppen och man verkligen ser hur djup själva brädan är, ser jätte dumt ut, gillar det inte alls faktiskt, men visst sedan är det ju sniket annars, lite alu inlägg mm så blir det nog bättre kanske. Men en lupo bräda är ju festlig annars=)
    Jag tyckte inte Lupo stuket kändes riktigt rätt, brädan i sig är helt om men tror inte den passar i i det stuket jag tänkt mig, Men som du säger så kan det ju funka riktigt bra med alu inlägg eller liknande. Sen kommer jag absolut INTE att ha kvar dörrsidorna i standardutförande då det ska byggas om rätt duktigt för att öka både komfort och ge en trevligare ljudnivå från både väg och stereo

  16. #16

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av modda Visa inlägg
    Jag tyckte inte Lupo stuket kändes riktigt rätt, brädan i sig är helt om men tror inte den passar i i det stuket jag tänkt mig, Men som du säger så kan det ju funka riktigt bra med alu inlägg eller liknande. Sen kommer jag absolut INTE att ha kvar dörrsidorna i standardutförande då det ska byggas om rätt duktigt för att öka både komfort och ge en trevligare ljudnivå från både väg och stereo
    Låter som ett riktigt roligt projekt. Corrado bräda är riktigt festligt och håller verkligen ännu annars

  17. #17
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Låter som ett riktigt roligt projekt. Corrado bräda är riktigt festligt och håller verkligen ännu annars
    Hehe allt började med tankar kring en corrado bräda men jag tyckte det va så många som hade det redan, men jag ska ringa runt lite och kika med skrotar och så imorrn och sen måtta lite och kolla fästpunkter så får man se vart man landar men som det känns just nu så tror jag att jag ska börja kika på corrado bräda men som sagt, mer förslag uppskattar jag verkligen

  18. #18

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av modda Visa inlägg
    Hehe allt började med tankar kring en corrado bräda men jag tyckte det va så många som hade det redan, men jag ska ringa runt lite och kika med skrotar och så imorrn och sen måtta lite och kolla fästpunkter så får man se vart man landar men som det känns just nu så tror jag att jag ska börja kika på corrado bräda men som sagt, mer förslag uppskattar jag verkligen
    Tycker inte det är så vanligt annars heller faktiskt, inte varje dag man ser en=)

  19. #19
    modda
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av R.Grönberg Visa inlägg
    Tycker inte det är så vanligt annars heller faktiskt, inte varje dag man ser en=)
    Haha nej absolut inte, var inte så jag menade. Men börjar man kolla på Golfar som är kraftigt ombyggda så är det inte helt ovanligt med en Corradobräda i dom. Men man lär ju inte behöva bekymra sig över att man kommer få en till golf bredvid sig i gasljusen som har samma inredning ;D

  20. #20
    john1
    Gäst
    Jag tycker Corradobräda, de andra tycker inte jag passar med Golf II karossen!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin