Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 34
  1. #1

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    jörgen nilsson
    Ort
    furulund
    Inlägg
    41

    Stänkskydd - Golf V GTI

    någon som vet var man kan få tag i det? finns inte som orginal del

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av axel Visa inlägg
    någon som vet var man kan få tag i det? finns inte som orginal del
    Dom finns som original på VW,jag frågade i förrgår och dom kostar 528:- för 2st här i Göteborg.Trodde jag skulle kunna köra med dom nu bara över vintern,men det går förmodligen inte så bra om man tänkt ta av dom till våren.Det krävs nämnligen att man borrar i karossen,huuu,inget för min del tack.
    Men det finns som sagt på VW
    Här är art nr: 1KO 075 115

    Mvh/Jerker

  3. #3
    Holmgren
    Gäst
    Tillverka egna i plexiglas istället. Snyggare och du kan använda infästningarna för innerskärmarna.

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    jörgen nilsson
    Ort
    furulund
    Inlägg
    41
    ok jag har ringt o pratat med dinbil o dem sa dem inte finns att sälja än till gti:n kanske inte orka kolla upp det bara
    jäkligt synd man måste borra, dem skulle haft dem klämorna istället som dem har på dem äldre

  5. #5
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av axel Visa inlägg
    ok jag har ringt o pratat med dinbil o dem sa dem inte finns att sälja än till gti:n kanske inte orka kolla upp det bara
    jäkligt synd man måste borra, dem skulle haft dem klämorna istället som dem har på dem äldre
    Funderade också på att köpa sådana men borra.. nej tack!

  6. #6
    outlaw
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Dom finns som original på VW,jag frågade i förrgår och dom kostar 528:- för 2st här i Göteborg.Trodde jag skulle kunna köra med dom nu bara över vintern,men det går förmodligen inte så bra om man tänkt ta av dom till våren.Det krävs nämnligen att man borrar i karossen,huuu,inget för min del tack.
    Men det finns som sagt på VW
    Här är art nr: 1KO 075 115

    Mvh/Jerker
    Precis finns som org del både bak å fram !! ÅÅÅ nej man behöver inte borra någonstan , passformen är perfekt sitter kanon !!!

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av outlaw Visa inlägg
    Precis finns som org del både bak å fram !! ÅÅÅ nej man behöver inte borra någonstan , passformen är perfekt sitter kanon !!!
    Är du säker på att man inte måste borra,på vw här titta han på datan och sa att dom borras fast.Hur sitter dina då? Dom kostar åxå över 500kr bara i fram!

    Mvh/Jerker

  8. #8
    outlaw
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Är du säker på att man inte måste borra,på vw här titta han på datan och sa att dom borras fast.Hur sitter dina då? Dom kostar åxå över 500kr bara i fram!

    Mvh/Jerker
    Yes de är jag 100 på monterade själv på ett par fram nu inför vintern ! Köpt som org del . Du skruvar fast dom i orginalhålen som innerskärmen sitter i samt en klämma i nederkan som du skruvar mot en skarv , absolut inget som skadar lr några hål som behöver borras !! Passformen är perfekt samt så är dom lätta å skruva av om man vill de !!
    Som sagt orginal del !!!

  9. #9

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av outlaw Visa inlägg
    Yes de är jag 100 på monterade själv på ett par fram nu inför vintern ! Köpt som org del . Du skruvar fast dom i orginalhålen som innerskärmen sitter i samt en klämma i nederkan som du skruvar mot en skarv , absolut inget som skadar lr några hål som behöver borras !! Passformen är perfekt samt så är dom lätta å skruva av om man vill de !!
    Som sagt orginal del !!!
    Kanon,då blir det såna i morgon

    Tack

    //Jerker

  10. #10

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    jörgen nilsson
    Ort
    furulund
    Inlägg
    41
    perfekt blir sånna här med

  11. #11
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    P-plats.ses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Patrik Jonasson
    Medlemsnr
    1523
    Ort
    Lilla Edet
    Inlägg
    2 309
    Är det fortfarande så att dom kör med svarta VW-märken fram och vita bak????
    mv. Patrik Jonasson

    Caddylac

  12. #12

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av P-plats.se Visa inlägg
    Är det fortfarande så att dom kör med svarta VW-märken fram och vita bak????
    Det är utan hoppas jag =)

  13. #13
    Daniel.E
    Gäst
    Mina har inga vw märken dessutom enkelt att montera 1a delen jag köpte och monterade på min bil

  14. #14
    JWO
    Gäst
    Skit i stänkskydd Jerker, det är manligt att köra utan

  15. #15

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av JWO Visa inlägg
    Skit i stänkskydd Jerker, det är manligt att köra utan
    Dom är köpta idag,det sprutar så mycket skit runt framhjulen och allt förbannat grus som dom sprider så fort en snöfliga visar sig,så det är tvunget i år på min vita pärla för att spara lacken

  16. #16
    outlaw
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av JWO Visa inlägg
    Skit i stänkskydd Jerker, det är manligt att köra utan
    Haha får se hur manliga stenskott du har till våren sen !! Synd på en så fin bil !! Se nu till å skaffa dig ett par du med ! Nej det är inga märken på stänkskydden !

  17. #17
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Dom är köpta idag,det sprutar så mycket skit runt framhjulen och allt förbannat grus som dom sprider så fort en snöfliga visar sig,så det är tvunget i år på min vita pärla för att spara lacken
    Hade du tänkt behålla golfen tills den är slut? =)

    Det har kommit mycket skit här i Malmö med, inte så roligt! Får åka upp och kolla på ett par sådana jag med då! Faller för grupptrycket...

  18. #18

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av JWO Visa inlägg
    Hade du tänkt behålla golfen tills den är slut? =)

    Det har kommit mycket skit här i Malmö med, inte så roligt! Får åka upp och kolla på ett par sådana jag med då! Faller för grupptrycket...
    Nä,tänkte sälja den i bra skick sen =)

  19. #19
    Zynodisk
    Gäst
    Kanske ingen dum idé alls.....
    Var de smidiga att montera?

  20. #20

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Citat Ursprungligen postat av outlaw Visa inlägg
    Yes de är jag 100 på monterade själv på ett par fram nu inför vintern ! Köpt som org del . Du skruvar fast dom i orginalhålen som innerskärmen sitter i samt en klämma i nederkan som du skruvar mot en skarv , absolut inget som skadar lr några hål som behöver borras !! Passformen är perfekt samt så är dom lätta å skruva av om man vill de !!
    Som sagt orginal del !!!
    Verkar enkelt =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin