Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 34 av 34
  1. #21
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Verkar enkelt =)
    Det gör ju allt till en början

  2. #22

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    jörgen nilsson
    Ort
    furulund
    Inlägg
    41
    fick mina stänkskydd idag så nu jäklar kan man ut o sprätta i grusen

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Mina kom idag med,får montera i dagarna
    Här är lite bilder samt instruktion för montage för den som är intresserad

    Klicka på bilderna





    Mvh/Jerker

  4. #24
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Mina kom idag med,får montera i dagarna
    Här är lite bilder samt instruktion för montage för den som är intresserad

    Klicka på bilderna





    Mvh/Jerker
    Ser ut som att det är samma monteringsprincip som på Golf IV, inte alls svårt med andra ord bara man tar bort hjulet.

  5. #25
    Daniel.E
    Gäst
    Behöver inte ens plocka av hjulen om man vill va riktigt lat som mej

  6. #26

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Sluta citera bilder. Tack.

  7. #27
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Sluta citera bilder. Tack.
    Ibland så tänker man inte på att ta bort text från den man citerar och då blir det så, blir några mer centimeter för dig att scrolla, det orkar du nog då det händer!

  8. #28

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Att citera bilder tynger ner forumet och gör det oeffektivt. Möjligheten att citera innebär knappast att den ska brukas vid alla svar utan bör endast användas vid undantagsfall då det är absolut nödvändigt för sammanhanget. I det gamla forumet (och även på många andra forum) klarade vi oss utmärkt utan den funktionen och var det något speciellt så kopierade vi precis den text som var viktig för sammanhanget. Använd det svenska språkets möjligheter att återkoppla till tidigare inlägg så blir allt mycket mer vackert och bättre.

  9. #29

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Kan hålla med om att det kan vara LITE störande att bilder citeras men nu är det så det är tyvärr! Hellre det än att bilder inte finns alla! Tror inte att en bild på hela 4kb tynger ner forumet precis inte heller ens egen dator! Tror inte så många kör på modem nu för tiden! Men visst kan folk försöka tänka på att inte citera bilder så blir alla glada =)!

    Tillbaka till ämnet, vet någon vad stänklappar kostar till golf IV?

  10. #30

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jerker
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    676
    Idag fick jag på skydden.Tog ca 20 min.Tycker inte det stör helhets intrycket speciellt mycket.Och funkar kanon,körde i regn hem från hallen och knappt smutsig under dörrlisten i fram

    Lite bilder på skydden

    klick:






    Mvh/Jerker

  11. #31
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    Premiss avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Premis
    Medlemsnr
    4552
    Ort
    Surte
    Inlägg
    1 796
    Jag har en GTI 07'a köpt i mars och jag har stänkskydd fram monterat direkt ifrån leverans på min ... trodde alla fick det ..

  12. #32
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    Kan hålla med om att det kan vara LITE störande att bilder citeras men nu är det så det är tyvärr! Hellre det än att bilder inte finns alla! Tror inte att en bild på hela 4kb tynger ner forumet precis inte heller ens egen dator! Tror inte så många kör på modem nu för tiden! Men visst kan folk försöka tänka på att inte citera bilder så blir alla glada =)!

    Tillbaka till ämnet, vet någon vad stänklappar kostar till golf IV?
    Inget aning vad det kostar faktiskt men jag har ett par som ska sitta baktill som du kan få billigt (bra skick), PM:a mig vid intresse!

  13. #33

    Reg.datum
    nov 2011
    Namn
    Micke Elfstedt
    Ort
    Björneborg
    Inlägg
    313
    Citat Ursprungligen postat av wolfbane1967 Visa inlägg
    Dom finns som original på VW,jag frågade i förrgår och dom kostar 528:- för 2st här i Göteborg.Trodde jag skulle kunna köra med dom nu bara över vintern,men det går förmodligen inte så bra om man tänkt ta av dom till våren.Det krävs nämnligen att man borrar i karossen,huuu,inget för min del tack.
    Men det finns som sagt på VW
    Här är art nr: 1KO 075 115

    Mvh/Jerker

    Tja.
    Hur passade dom där på gti? Ser på bilder ut som dom inte är anpassade efter tröskellisten på gti...
    Tack för svar!

  14. #34
    softishman
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mickeelfstedt Visa inlägg
    Tja.
    Hur passade dom där på gti? Ser på bilder ut som dom inte är anpassade efter tröskellisten på gti...
    Tack för svar!
    Gammal tråd... Jag har ett par stänkskydd till gti/ed30 som använts drygt 2 månader som jag kan sälja.. VW original och passformen är kalasbra!!

    Med vänlig hälsning Fredrik

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin