Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael A
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    187

    Högtalare o handbroms("nya" caddy)

    Hej!
    För ett tag sedan så körde jag en caddy genom firman, och hade tråkigt när jag åkte så tog med mig några skivor me Trance. Kan säga att jag inte hört något bättre i ett originalsystem, nu pratar jag inte om det som går att få på tillval, me 20 högtalare...
    Vad är det för högtalare?

    Sedan, så tog handbromsen väldigt duktigt, provade då o dra lite när jag körde, o den låste hjulen. Körde inte i motorväg och var inte någon trafikfara då jag provade...
    Vad är hemligheten med dessa superhandbromsar??
    Just dom bitarna jag är missnöjd me i Jettan(högtalare kan man alltid köpa..)

  2. #2
    Hedersmedlem
    Moderator
    Mannys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Thor Gustafsson
    Medlemsnr
    4407
    Ort
    Hässlehåla
    Inlägg
    6 014
    ny bil kanske? lite svårt att jämföra en jetta o en ny caddy... skiljer många timmars forsking, teknink och erfarenhet på dom.

    sen e ju caddyn ganska lätt bak..
    VWCS - Volkswagen Club Sweden
    www.manny.se

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mikael A
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    187
    Citat Ursprungligen postat av Manny Visa inlägg
    ny bil kanske? lite svårt att jämföra en jetta o en ny caddy... skiljer många timmars forsking, teknink och erfarenhet på dom.

    sen e ju caddyn ganska lätt bak..
    Det vet jag med, men just därför jag frågar, VAD är det som skiljer(handbroms)?

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Caddy kanske är specad för högre maxlast och har därför större/kraftigare bromsar? Gissning.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin