Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Passat tdi 4m

  1. #1
    LindeMan
    Gäst

    Passat tdi 4m

    Hjälp, funderar på en Passat Variant dom säger det är en 03a, slår å vv å får fram 02 fast de gör inget, grejen e att det har varit 6 ägare på bilen å då blir ja oroligt, för de e lite mer än 100.000 man ska ut med, bilen står nu på firma så de känns ju lite "säkert" om det inte är några riktiga skojare

    Bilen står en bit ifrån mig så ja vill vara rätt så säker innan man far att de verkligen e nått

    http://www.blocket.se/vi/14383664.htm?ca=3_s

    Hur gör man för att få fram alla ägaruppgifter på alla ägare sen ny?

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 644
    Jag har också en 03:a men den är uttagen innan semestern 2002 så troligtvis är det därför VV har skrivit in den som en 2002:a.

  3. #3
    VWR18
    Gäst
    6 ägare i registret?, då är ju bilhandlanrna med räknade. Vilket i praktiken kan betyda att 3-4 privat personer ägt den!

  4. #4
    LindeMan
    Gäst
    vw r18 de tänkte ja iofs inte på
    Hur är v6orn, tdi så klart.
    Funderar även på import då ja inte riktigt hittar nån bil ja verkligen vill ha i sverige, men med display osv står de på tyska eller hur f*n e de, inte åkte den "nya" så ja vet inte ens hur dom svenska är

    Ska vara mellan 01-05, svart, svart/mörk inredning, 4 motion, diesel helst 1.9an, variant.

    Så vad tror ni, kommer ja hitta någon bil, ens i tyskland

  5. #5
    Jonas
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av LindeMan Visa inlägg
    Hjälp, funderar på en Passat Variant dom säger det är en 03a, slår å vv å får fram 02 fast de gör inget, grejen e att det har varit 6 ägare på bilen å då blir ja oroligt, för de e lite mer än 100.000 man ska ut med, bilen står nu på firma så de känns ju lite "säkert" om det inte är några riktiga skojare

    Bilen står en bit ifrån mig så ja vill vara rätt så säker innan man far att de verkligen e nått

    http://www.blocket.se/vi/14383664.htm?ca=3_s

    Hur gör man för att få fram alla ägaruppgifter på alla ägare sen ny?



    SECURITAS BEVAKNING AB har tagit ut den bilen ny sen inbytt på firma+ 2st ägare inkl nuvarande.

    Förmodligen har ett finans bolag stått på den + återförsäljaren

    enligt chassienr är det en 03 uttagen 0206

  6. #6
    Joda
    Gäst
    Den bilen har de nog inte gett många kronor i inbyte för!!..

    Tycker det är löjligt dyrt med 115 000 kr för en sådan bil med det miltalet.

    Såg en A6 quattro avant 2,4.. -03 gråblåmetallic. för 93 000 kr. Den hade gått 19000 mil. Om sanningen ska fram så är ju A6:an ganska mycket bättre.

    /Johan

  7. #7
    Holmgren
    Gäst
    Tycker med att priset var lite i överkant.
    SECURITAS BEVAKNING AB har ju haft den enligt Jonas. Personligen skulle jag inte köpa en sådan bil. Dom brukar gå ganska hårt.
    Hade en Passat som var -02 men utagen i Nov -01

  8. #8

    Reg.datum
    apr 2007
    Namn
    Henrik M
    Medlemsnr
    2564
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    6 414
    SECURITAS BEVAKNING AB har ju haft den enligt Jonas. Personligen skulle jag inte köpa en sådan bil.
    Håller fullständigt med , dom fullkommligt misshandlar och svinar ner bilarna totalt trots att det är deras arbetsplats.
    Skulle ni se en sådan bil live innan inbyte skulle ni förstå att det är inga trevliga och snälla mil dom bilarna gått.

  9. #9
    VWR18
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Joda Visa inlägg
    Den bilen har de nog inte gett många kronor i inbyte för!!..

    Tycker det är löjligt dyrt med 115 000 kr för en sådan bil med det miltalet.

    Såg en A6 quattro avant 2,4.. -03 gråblåmetallic. för 93 000 kr. Den hade gått 19000 mil. Om sanningen ska fram så är ju A6:an ganska mycket bättre.

    /Johan
    2,4 är nog den tråkigaste motorn i vag`s modellprogram törstig på både soppa och olja samt totalt orkeslös, inget alternativ till 1,9 tdi enligt min mening!

  10. #10

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 318
    Akta sig för Securitasbilar... Knalla bort till närmaste Securitaskontor och kolla hur deras relativt nya bilar ser ut. Har en farbror som jobbade på Securitas i många år. Enligt honom var det då närmast en sport att misshandla nya Golfar så mycket som möjligt.

  11. #11
    LindeMan
    Gäst
    som sagt vill ju veta vilak ägare de varit å nej den är inte intresant längre då ja tyvärr vet hur folk misshandlar jobb bilar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin