Sidan 2 av 12 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 235
  1. #21

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Mailade dem nu igen.
    Hoppas på svar!?

    Någon med tips på kontaktsätt??
    Hur gjorde ni andra som handlat?

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mats Karlsson
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    1 644
    Jag har en mailadress till dom som dom svarar på, handlade av dom tidiagre i somras.

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Fredrik Jönsson
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    210
    Det tar ett tag innan de drar pengarna har jag märkt, tog senast nästan 1,5 vecka från det att jag beställde till de drog pengarna.. de har troligen lite "underbemannat" under sommaren så det tar lite längre tid.

  4. #24

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Falcor Visa inlägg
    Jag har en mailadress till dom som dom svarar på, handlade av dom tidiagre i somras.
    Pm Mats!

    Citat Ursprungligen postat av salmiakboven Visa inlägg
    Det tar ett tag innan de drar pengarna har jag märkt, tog senast nästan 1,5 vecka från det att jag beställde till de drog pengarna.. de har troligen lite "underbemannat" under sommaren så det tar lite längre tid.
    Ok får avakta lite då?
    Men en mail vore bra.....

  5. #25
    Ronny
    Gäst

    Ringt till typ-17 killarna

    Citat Ursprungligen postat av Lillen Visa inlägg
    Inga pengar dragna!
    Inget svar på mitt mail till dem??

    Nån som ringt dem tidigare??
    Alltså fungerar det att prata engelska med dem?

    Skulle vilja veta om min order har gått fram?
    jag har beställt för ung 1½vecka sedan och vid upprepade tillfällen har jag försökt maila dom frågor ang artiklar och när den kommer dyka upp i brevlådan(¨,).. nä jag har heller inte fått ett enda mail ifrån dom...

    jag har ringt till deras telefon, jag pratar inte heller så bra tyska men dessbättre pratar dom förstålig engelska... dom är trevliga

    jag fick till svar att; min order är lagd och dom väntar själv på delar som skulle dyka upp i början på denna veckan, när dom skickar hela paketer ifrån tyskland så drar dom samtidigt pengarna... vilket är positivt då euron har gått ner lite, så jag känar någon tia på det hela.. (jag har beställt för €511)


    PS deras singeltorkararm går 180grader på rutan..

  6. #26

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Ronny Visa inlägg
    jag har beställt för ung 1½vecka sedan och vid upprepade tillfällen har jag försökt maila dom frågor ang artiklar och när den kommer dyka upp i brevlådan(¨,).. nä jag har heller inte fått ett enda mail ifrån dom...

    jag har ringt till deras telefon, jag pratar inte heller så bra tyska men dessbättre pratar dom förstålig engelska... dom är trevliga

    jag fick till svar att; min order är lagd och dom väntar själv på delar som skulle dyka upp i början på denna veckan, när dom skickar hela paketer ifrån tyskland så drar dom samtidigt pengarna... vilket är positivt då euron har gått ner lite, så jag känar någon tia på det hela.. (jag har beställt för €511)
    Ja ja det låter stabilt iaf.
    Som sagt bara att avakta ett tag till iaf!

  7. #27

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Mail till en annan adress skickat nu.

    Nästa steg är att telefonera.
    Bävar med min dåliga tyska =)
    Tur då att de pratar hyfsad engelska sägs det =)

  8. #28
    john1
    Gäst
    Thjo,

    Någon som vet vad det är för skillnad på deras G60 samt GTi-kit (kofångar-kit)? Jag funderar även på om det ingår balkar etc?

  9. #29

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Oskarsson
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    395
    med eller utan hål för dimljus kanske?

  10. #30
    john1
    Gäst
    Jupp, läst det... är det det enda skillnaden?

  11. #31

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Oskarsson
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    395
    var det enda man såg på bilderna jo det verkar som du får gl- läppen fram med för det fick jag iaf från autodelar (samma bild) ^^ istället för 16v-läppen

  12. #32
    john1
    Gäst
    Ja det ser ut som lilla läppen på bilderna, men man vet aldrig..!

    Någon som har beställt och vet med säkerhet?

  13. #33

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Grönberg
    Ort
    Ryd
    Inlägg
    2 055
    Citat Ursprungligen postat av john1 Visa inlägg
    Ja det ser ut som lilla läppen på bilderna, men man vet aldrig..!

    Någon som har beställt och vet med säkerhet?
    jag har beställt därifrån, skicka min order till deras mejl, fick en faktura hemskickad, gick in på banken och sa att jag ville betala den, dagen efter skickade dom grejerna. Senast en vecka senare anlände alla grejerna. Allt utom sidoblinkerserna för dom var restade, fick dom i början på denna veckan, utan några som helst bekymmer, jag är lätt helnöjd med dom. Dock har dom inte svarat på mejl den senaste tiden, kanske semester lr något?

  14. #34
    Nee
    Gäst
    La en order och exakt en vecka senare hade jag grejjerna. Men jag fick fel växelspaksknopp så jag mailade dem i Onsdags men har ej fått något svar än.
    Lite dåligt...

  15. #35
    john1
    Gäst
    Jag mailade dem min fråga nu, får se hur fort de svarar/om de svarar!

  16. #36

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Robin Oskarsson
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    395
    de har har nog både semester och är underbemanade nu skulle tippa på så ni får hålla ut ifall det tar tid... =)

  17. #37
    Ronny
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Roffe Visa inlägg
    de har har nog både semester och är underbemanade nu skulle tippa på så ni får hålla ut ifall det tar tid... =)


    jagh kan bara intyga det du och andra säger att det just nu tar lång tid och att dom inte svarar på mail..


    OCH posten har mulat mina nya skärmar till min mk3 som jag just fått ifrån nyadack.se

  18. #38
    Nee
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Ronny Visa inlägg
    jagh kan bara intyga det du och andra säger att det just nu tar lång tid och att dom inte svarar på mail..


    OCH posten har mulat mina nya skärmar till min mk3 som jag just fått ifrån nyadack.se
    Ännu ett kasst företag... Betalat in min beställning där för 13 dagar sedan. Mailat dem med, första gången fick jag svar men sen helt tyst...

  19. #39

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 800
    Citat Ursprungligen postat av Nee Visa inlägg
    Ännu ett kasst företag... Betalat in min beställning där för 13 dagar sedan. Mailat dem med, första gången fick jag svar men sen helt tyst...
    Hmmmm??
    Mig har de inte ens dragit pengar av.
    Min beställning lades online den 27/7.
    Börjer vara två & en halv vecka sedan.
    Inte ett ljud inte en bekräftelse på mina mail.
    Däremot fick jag ett automail med min beställning som bekräftelse?

    Måste jag ta och ringa innan ja fortsätter?????

  20. #40
    Ronny
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Nee Visa inlägg
    Ännu ett kasst företag... Betalat in min beställning där för 13 dagar sedan. Mailat dem med, första gången fick jag svar men sen helt tyst...
    jag sa inte att det var ett kast företag,

    de enda är att det tar långtid nu när det är semester... inget annat... försökte ringa dom nu igen och kolla men dom har tydligen lunchstängt ända till 1400

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin