Resultat 1 till 9 av 9
  1. #1
    Holmgren
    Gäst

    Vinterdäck, vart?

    Då är det dags att beställa nya vinterdäck.
    Vi har ju ett sammanbete med Ralphsdäck så jag har skickat en förfrågan på två uppsättninga däck och fälg. Har inte fått något svar än men det kommer nog imorgon.
    Någon annan som handlat utav dom, fått bra pris?

    Finns det någon annan leverantör ni kan tipsa om?
    Det är både däck och fälg jag är ute efter.

  2. #2
    Luddson
    Gäst
    Testa Dannes däckservice i Tierp. Spana in hans sida: http://www.nordendack.se.. riktigt grymma priser och bra service... Vi handlar utav honom på jobbet

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Lars Höstner
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2 359
    Kanske inte alla som håller med men Dackonline.se har ju löjligt låga priser...kört Corren på deras däck som många bedömer som "handrahands kvalite"...jag håller ej med.

    Mkt bra enligt mig.

  4. #4
    Sebbe
    Gäst
    Däckonlines priser är oslagbara om det bara är priset man tänker på. Men ska man köpa komplett (däck+fälg) kanske det finns någon annan leverantör som har bättre pris? Bythjul.com har jag beställt från nångång. De tog ungefär 3 ggr så lång tid innan jag hade hjulen mot vad de lovat, så dem köper jag aldrig av igen.

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jens
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    908
    Citat Ursprungligen postat av Holmgren Visa inlägg
    Då är det dags att beställa nya vinterdäck.
    Vi har ju ett sammanbete med Ralphsdäck så jag har skickat en förfrågan på två uppsättninga däck och fälg. Har inte fått något svar än men det kommer nog imorgon.
    Någon annan som handlat utav dom, fått bra pris?

    Finns det någon annan leverantör ni kan tipsa om?
    Det är både däck och fälg jag är ute efter.
    Jag har handlat där. Mkt trevliga att ha och göra med m.m. Bra pris fick jag också :-)

    Det ligger ju lite "off road" om man säger så. Jag bodde inte så långt därifrån utan att jag åkte dit. Vart inga större problem att hitta.

    Hur han/dom är att handla av online har jag ingen aning om alltså ;-)

  6. #6
    Barbapappa
    Gäst
    Jag brukar åka till den 'lokala handlaren' istället för att handla online, än så länge har dom inte kunnat matcha priserna på däcken jag har varit intresserad av. ;-) Men jag har väl enkel smak, jag tycker ju Hankook är helt okej och dom brukar jag få väldigt fina priser på där tycker jag.

  7. #7
    Holmgren
    Gäst
    Köper jag utav Ralphsdäck så åker jag till honom.
    Har kollat med lokala handlaren men det vart inga bra priser. Jo, på vissa däck men jag vill inte ha några skit däck till vintern. Kanske är dum men vill ha däck som har fått bra i testerna. Man gör ju allt för säkerheten när man har familjen i bilen.

  8. #8

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan Ovredsson
    Ort
    Svalöv
    Inlägg
    1 510
    Jag handlar oxå av den lokalfirman.. vet ej om jag fått någon rabatt eller så men, mitt jobb handlar bara där... (åkeri)

    2150kr för fyra hankook k104 ventus eller vad dom heter monterat och klart...

  9. #9
    Bengan.U
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Holmgren Visa inlägg
    Köper jag utav Ralphsdäck så åker jag till honom.
    Har kollat med lokala handlaren men det vart inga bra priser. Jo, på vissa däck men jag vill inte ha några skit däck till vintern. Kanske är dum men vill ha däck som har fått bra i testerna. Man gör ju allt för säkerheten när man har familjen i bilen.
    Tjena Holmgren .

    Klart du ska komma och handla hos Relph´s däck !
    Då tar du ju vägen förbi hos mig så klart
    och vi kan ta en kopp java mtbh ;-)
    Jag har handlat några uppsättninga
    däck där och får säga att det är bra servic,
    trevligt bemötande och så ligger det ca 5Km från mig :-)

    Bara att slå en pling vetu !

    MVH/Bengan.U

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin