Sidan 4 av 17 FörstaFörsta 123456714 ... SistaSista
Resultat 61 till 80 av 333
  1. #61
    Erik
    Gäst
    det viktigaste är väll ändå att man själv är nöjd.

    sen att andra inte håller med är ju en annan sak, att nervärdera någon smak för man inte delar tycke i smakfråga tycker ja bara visar på bristande respekt.

  2. #62
    onk
    Gäst
    Jag tycker inte att den svarta grillen var fin. Men resten av bilen är überfin så det gör inte så jätte mkt

  3. #63

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Tack grabbar =) Vet kanppt själv än vad jag tycker men skall jämföra lite mer i sommar sen så får vi se, går inte att se hur det blir när man inte har fälgaran på, det gör ju så mkt! Härnäst blir det till att beställa R32ans alu innerhandtag, eftersom allt annat är i alu så =) kanske även Beetle rsi dörrlåspinnar...

  4. #64

    Reg.datum
    jul 2007
    Namn
    Toni Baranto
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1
    Tjena Erik!
    Jag tycker det ser coolt ut med svart =) sätt dit de "röd/krom" GTi front emblemet fram så bryter det snyggt mot det svarta

  5. #65

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Tackar... ja jag skall försöka få tag på det emblemet bara så =) tipsade en som var sugen på att köpa en 25 jahre om din bil, antar att du fortfarande vill sälja den! Tänk på mig när du säljer den angående fälgarna bara...

  6. #66

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Såg häromdan att listen som sitter på taket (den svarta) ovanför bakre fönstret hade lossat! Någon som vet hur man fäster den? Har beställt en ny, samt har någon art nummer på Handskfackbelysning? Den med fjäder och en viparm?!

  7. #67

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Idag var jag och hämtade Beetle rsi alu dörrlåsknoppar så att det skall matcha med det andra i bilen! R32 Innerhandtag kommer nästa vecka. Sen fick jag köpte en ny lampa/kontakt till handskfacket då den hade havererat =) Gäller ju att se när man skall ta fram handskarna :P


    Knopparna, Skall montera dom snart


    Lampan (inte mkt att se iofs)

  8. #68

    Reg.datum
    aug 2007
    Namn
    Mattias Olofsson
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    300
    Detta kommer nog bli riktigt najs.
    Skruvar man dit knopparna eller?

  9. #69

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Idag var jag och hämtade R32 Innerhandtag som jag hade beställt. Störande att dom inte satte dit detta från början då allt annat är i samma meterial! Sitter crome där nu! Dom ser fina ut i borstad alu =) Skall montera dessa i veckan hoppas jag! Återkommer med resultatet...






  10. #70
    Hedersmedlem
    Medlem 10 år+
    J.Ls avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Johan.L
    Medlemsnr
    4574
    Ort
    Vara
    Inlägg
    7 175
    mycket snyggt!
    finns ju inget fräschare än massor med borstad alu i kupén

  11. #71
    lojden
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    Idag var jag och hämtade R32 Innerhandtag som jag hade beställt. Störande att dom inte satte dit detta från början då allt annat är i samma meterial! Sitter crome där nu! Dom ser fina ut i borstad alu =) Skall montera dessa i veckan hoppas jag! Återkommer med resultatet...
    Vart köpte du dom?

  12. #72
    JWO
    Gäst
    Klockrent med borstad alu, kommer bli riktigt snyggt!

  13. #73
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av lojden Visa inlägg
    Vart köpte du dom?
    Om du kollar på kvittot han har på bilderna så ser du att dom är köpta på VAG

  14. #74

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Citat Ursprungligen postat av lojden Visa inlägg
    Vart köpte du dom?
    Precis som JWO säger! Bara att knalla in till närmsta VAG handlar och säga att du vill ha dessa!

    R32 inre manöverhandtag alu :
    vä sida: 3B1837113L 4J4
    hö sida: 3B1837114T 4J4

  15. #75

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Köpte lite Bling Bling till fälgarna också =)
    Kanske inte världes mest nödvändiga men wtf, det är ju ändå detlajerna som gör det...


    Ventilhattar med VW emblem!

  16. #76

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Satt och lekte lite i photoshop med en bild ifrån i sommras... Vill verkligen ha på sommarfälgarna nu =)


  17. #77

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Har inte hänt så mycket med bilen den sista tiden.. har monterat handtagen samt bytt torkarblad =) Har även köpt en ny antenn till GPS:en som skall monteras i helgen! Blev en intern sådan... kostade 370:-

    Skall eventuellt lämna in bilen på lackbehandling imorgon så skall försöka ta lite bilder då =)

  18. #78
    JWO
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Cullberg Visa inlägg
    Har inte hänt så mycket med bilen den sista tiden.. har monterat handtagen samt bytt torkarblad =) Har även köpt en ny antenn till GPS:en som skall monteras i helgen! Blev en intern sådan... kostade 370:-

    Skall eventuellt lämna in bilen på lackbehandling imorgon så skall försöka ta lite bilder då =)
    Låter klockrent, vi inväntar bilder!

  19. #79

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Idag var jag och hämtade bilen efter Ditec behandling =) Blev väldigt bra... synd bara att det regnade idag... Här kommer en liten bild ifrån hallen iaf!

    Ja fälgarna kommer på snart, ser inte så oligt ut med plåtisar =)


  20. #80

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Erik Cullberg
    Medlemsnr
    4569
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    3 956
    Idag har jag fått gjort något som jag har tänkt göra länge! Har ju som jag sagt tidigare en sats med Bilstein coilovers på bilen... Nu var det så att dom som monterade dessa tyckte att det var fräckt att ha fjädern i "så lågt det går läget" Och därför hade dom skitit i att montera den låsmutter som gör att man kan låsa när du har skruvat så mycket du vill höja/sänka! Så för att kunna ställa in höjden som jag ville ha den och får att det skall sitta ordentligt var jag alltså tvungen att lossa hela fjäderbenet för att sen demontera fjäder och allt och sätta dit nya muttrar! Köpte dessa på Forza då jag bor ca 50m därifrån :P

    Det såg inte så fräscht ut med allt grus som kommit under vintern, så fick avfetta lite också =)


    Där sitter den gammla med bara en mutter som är skruvad längst ned!



    Nu är den fast i skruvstädet så att den inte kan rymma :P



    Och rensad på delar... Smutsigt



    Delar....



    Tack Matte och Reine för hjälpen!

    Forts på nästa sida...
    Senast redigerad av Cullberg den 2008-03-24 klockan 21:28.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin