Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Id.7

  1. #21

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 891
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Man är olika, jag skulle vara mer än nöjd med en ID.7 utrustad för ca 750 000 kr ...en sketen KIA vill jag då inte visa mig i...
    Äää kia är ju bästa och smartaste bilen!. Köpte en Nya Ceed 2010 och den går fortfarande inom familjen. Typ Noll fel fortfarande och bara rullar på och drar 0,53..

    Att jag övergav Kia var deras dåliga utbud på roliga motorer. Vilket de fortfarande lider av

  2. #22

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Nu är inte detta ett forum för KIA bilar, så kanske fel plats att hylla KIA... men att bilar är problemfria och går energisnålt kan sägas om många bilar, särskilt enklare modeller som en C-segments asiat från 2010... eller Dacia.

    Men nej, man vill inte visa sig offentligt i en bil med ett asiatiskt varumärke, europeiskt tycker jag det ska vara, helst tyskt Välkommen till VW forumet mange och den stora tråden om nya eldrivna VW modellen ID.7

  3. #23

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 891
    Nej men man måste ju Visa er VW nördar att det finns smartare bilar är våra VW ..
    Blir lätt irriterad att VW erbjuder 2år ( som alla Fina märken gör ). Sen kan de tillverkarna som "alla" tycker är sämre erbjuder 3,5 och 7 år nybilsgaranti..
    Ja 7år garantin funkar sjukt bra!, jag fick igenom saker när bilen var 6 år och 11mån som jag inte tror jag skulle fått på min VW efter 1år och 11 månader :/

    Ok tillbaka till ID7..... En lite smartare karossform, och inte en Stopp Kloss SUV som VW envisats med hittills
    Senast redigerad av vfr den 2023-08-31 klockan 18:20. Anledning: Ingen mening att citera hela inlägget precis före

  4. #24
    Styrelsen vfrs avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Namn
    Håkan Ahlqvist
    Medlemsnr
    5231
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    2 191
    Citat Ursprungligen postat av mangewide Visa inlägg
    Ok tillbaka till ID7..... En lite smartare karossform, och inte en Stopp Kloss SUV som VW envisats med hittills
    Håller helt med om det.

  5. #25

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    ID.7 Tourer

    Cd 0.24, 545-1714 liter bagage och MEB-seriens högsta resekomfort.

    Namn:  DB2023AU01309_large.jpg
Visningar: 135
Storlek:  1.08 MB

    Namn:  DB2023AU01310_large.jpg
Visningar: 138
Storlek:  1 013.9 KB

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin