Resultat 1 till 8 av 8
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2019
    Namn
    Christian Lövgren
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    46

    Volkswagen Golf Sportscombi

    Hejsan jag går i tankarna om att skaffa en Volkswagen Golf Sportscombi från 2021 till 2022 jag undrar också finns det mycket styling till dom då jag kommer att ändra en del på bilen.

  2. #2

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 020
    Det måste finnas tusentals sajter som besvarar din fråga. Vad är du ute efter? Vindavvisare för fönster, sänkning, bodykit, nya slutrör eller vad??? Tärningar till innerbackspegeln från Biltema funkar även i Golf 8.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2019
    Namn
    Christian Lövgren
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    46
    Tänker mig bodykit maxton design delar eventuellt en sänkning å ett par nya fälgar. Fast jag gå nu i tankarna istället för att köpa en Golf Gti å det jag undrar vad kostar en försäkring om man tar via VW.

  4. #4

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 020
    Säkert mellan 5000 till 50.000 per år. Du skriver inget om hur gammal du är, hur du bor, om barnen kör bilen, vilken självrisknivå som passar dig, hur långt du kör varje år, och så vidare och så vidare. Märklig fråga, är det din första bil du är på väg att köpa?

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2019
    Namn
    Christian Lövgren
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    46
    Jag kanske lite märklig fråga jag e 38 och bor i lägenhet kör cirka 1000 mil om året och några barn har jag inte det kommer att bli min 3 bil jag köper kollar lite på mk5 till mk7 Gti modellerna tycker dom e riktigt snygga. Men jag tänker om man tar via VW så borde väl det bli lite billigare tänker jag.

  6. #6

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 899
    Premien är MYCKET individuell. Ingen mer än försäkringsbolagen kan svara på dina frågor.
    Så kontakta alla bolag du kan tänka dig för rätt svar.

  7. #7

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 020
    Alternativt ta kontakt med en försäkringsmäklare som delvis kan göra jobbet åt dig. Annars, alla bolag har en väl utvecklad funktion för att ge dig pris online, från din soffa.

  8. #8
    Styrelsen vfrs avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Namn
    Håkan Ahlqvist
    Medlemsnr
    5231
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    2 191
    Kan bara hålla med candyweiss. Det beror på så många olika individuella parametrar att det inte går att jämföra alls från person till person. Man kan bara jämföra olika bilar med samma övriga parametrar, d.v.s för dig så som du bor och kör nu, eller annat valt sammanhang...

Liknande ämnen

  1. Golf SportsCombi*1,2 TSI
    Av Jonzor i forum VW-forum
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2020-01-26, 02:13
  2. Vi Bilägare Rosttest Golf SportsCombi
    Av Peter-C i forum VW-forum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-01-06, 10:30
  3. Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-11-30, 15:11
  4. Golf 7 sportscombi r-line
    Av mattias sjögren i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 20:42
  5. VW Golf 7 Sportscombi tråd
    Av Peter-C i forum VW-forum
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2014-06-11, 17:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin