Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 885

    Stängd tråd "VW Golf 2016 Tsi 1,2"

    Varför stängdes tråden? Bättre den varit kvar så kunde TS berätta om vad som blev gjort med bilen. Säkert flera som är intresserade?

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2014
    Namn
    Henrik Carlqvist
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    542
    Citat Ursprungligen postat av candyweiss Visa inlägg
    Varför stängdes tråden? Bättre den varit kvar så kunde TS berätta om vad som blev gjort med bilen. Säkert flera som är intresserade?
    Nu spekulerar jag bara, men främsta skälet till att tråden stängdes var nog att trådskaparen själv begärde det i trådens sista inlägg. Kanske bidrog det faktum att förutsättningarna som gavs i tråden på mer eller mindre goda grunder ifrågasattes.

    Visst hade det varit trevligt att se tråden utvecklas till en projekt-tråd där man sen får se bilder på slut-resultatet, men risken var nog också stor att den utvecklats till pajkastning och ifrågasättande av en nybliven bilägares beslut.

    m v h Henrik

  3. #3
    Ordförande Peter-Cs avatar
    Reg.datum
    nov 2010
    Namn
    Peter Christner
    Medlemsnr
    4900
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 117
    Precis "Henca" - TS sista inlägg i tråden:

    "Yes jag tackar så mycket för alla tips jag har fått så nån mod får gärna stänga denna tråden."

    Man kan ju begära det men stänga trådar är inget som vi normalt bevakar eller lägger tid på .
    Golf 7 Alltrack DSG -18/ Seat Leon Cupra -:R -18/ Skoda Fabia -18

  4. #4

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 885
    Citat Ursprungligen postat av Peter-C Visa inlägg
    Precis "Henca" - TS sista inlägg i tråden:

    "Yes jag tackar så mycket för alla tips jag har fått så nån mod får gärna stänga denna tråden."

    Man kan ju begära det men stänga trådar är inget som vi normalt bevakar eller lägger tid på .
    Det var det jag reagerade på att TS önskade få tråden stängd. Det händer ju ibland att folk önskar/begär det, men trådar ska inte stängas enligt mig, då är det ju inget forum och många trådar dör i så fall.

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2019
    Namn
    Christian Lövgren
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    46
    Jag kommer att skapa en tråd sen i projektforumet anledningen till att jag ville stänga den vad att jag redan hade fått dom tipsen jag behövde så det vad absolut ingenting i mot er det hoppas jag att ni förstår.

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-12-09, 23:16
  2. VW original BBS "split" 15" Delbara??
    Av 9-3 mike i forum VW-forum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 10:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin