Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1

    Reg.datum
    aug 2020
    Namn
    Göran Burman
    Ort
    Spånga
    Inlägg
    3

    Passat Alltrack 2017 Offroad i infotainment saknas

    Hej, jag är ny medlem och har en fundering kring min Passat Alltrack 2017 och Offroad funktionen i infosystemet på skärmen.Jag har analoga instrument. I instruktionsboken visas en vy med lutning, höjd och kompass i de tre instrumenten på skärmen. I min bil finns dock endast SPORT som val och då kallas den "Prestandamonitor" med te.x g-kraft. Offroad finns i körprogramsvalen dock. Någon som känner igen detta märkliga?

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2020
    Namn
    Erik P
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    23
    Citat Ursprungligen postat av Bugge68 Visa inlägg
    Hej, jag är ny medlem och har en fundering kring min Passat Alltrack 2017 och Offroad funktionen i infosystemet på skärmen.Jag har analoga instrument. I instruktionsboken visas en vy med lutning, höjd och kompass i de tre instrumenten på skärmen. I min bil finns dock endast SPORT som val och då kallas den "Prestandamonitor" med te.x g-kraft. Offroad finns i körprogramsvalen dock. Någon som känner igen detta märkliga?
    Tror bara den är tillgänglig om man har inbyggd navigation. I min förra Alltrack (2017) utan nav har jag inte vyn. I min nya (2020) med Discover Pro (nav) finns den dock med.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2022-05-15, 15:21
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2020-04-06, 15:27
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2020-04-04, 23:46
  4. Strul! Alltrack 2017
    Av OscarB i forum VW-forum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2020-01-13, 19:52
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-10-19, 09:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin