Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
  1. #21

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 006
    Citat Ursprungligen postat av erpe83 Visa inlägg
    Det måste ju nästan vara något sådant, låter ju som en del i att bygga en egen plattform. Hade kunnat köpa att den var borta en tid för att sedan återinföras men killen på supporten lät inte så hoppfull.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Ett intressant samtal med säljaren skulle ju kunna vara att de sålt bilen med en utfästelse om en funktion som inte finns.

  2. #22

    Reg.datum
    jun 2020
    Namn
    Erik P
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    23
    Har försökt mot VW Sverige men de lutar sig mot att den information som finns exempelvis på hemsidan är generell och stöd beror på modell och utrustning. Detta är ju inget konstigt i sig men väljer man till den största navigatorn i en helt ny bil som ska vara "mer uppkopplad än någonsin" antar man ju att de flesta funktioner ska finnas och i synnerhet de mest triviala...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  3. #23

    Reg.datum
    jul 2019
    Namn
    Andreas VCDS VCP
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 006
    Citat Ursprungligen postat av erpe83 Visa inlägg
    Har försökt mot VW Sverige men de lutar sig mot att den information som finns exempelvis på hemsidan är generell och stöd beror på modell och utrustning. Detta är ju inget konstigt i sig men väljer man till den största navigatorn i en helt ny bil som ska vara "mer uppkopplad än någonsin" antar man ju att de flesta funktioner ska finnas och i synnerhet de mest triviala...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Välkommen till VW ägandet som innebär ”- det du beskriver är nödvändigtvis inte ett fel, utan en egenskap du upplever som just din bil har”.

Liknande ämnen

  1. Svar: 19
    Senaste inlägg: 2019-07-10, 09:19
  2. abs i ombyggt fordon?
    Av gnytt i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 16:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin