Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25
  1. #21

    Reg.datum
    jun 2020
    Namn
    Erik P
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    23
    Citat Ursprungligen postat av Smedley Visa inlägg
    Hej! Hur har det gått med bilen? Jag beställde en Passat Alltrack för en månad sedan, jag har bara fått bekräftelse på beställningen. Inget om när bilen ska börja byggas, det är väl lite segt i dessa tider antar jag.
    Bilen borde vara på väg till säljaren nu. För ett par veckor sen kunde de se att den var byggd och slutkontrollerad och väntade på transport.

    Har sett att den fått registreringsnummer samt skrivits över på bilfirman nu (Regnummer dök upp i Min Volkswagen). Då det är en förmånsbil blir det nog så att jag hämtar den först v36 eftersom det blir väldigt ogynnsamt att hämta den om ett par veckor (vilket jag misstänker att det minst handlar om innan den är klar tyvärr).


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  2. #22

    Reg.datum
    aug 2020
    Namn
    Kim Smedlund
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    3
    Ok, tack för infon. Bara att vänta på uppdateringar från VW då.

  3. #23

    Reg.datum
    jun 2020
    Namn
    Erik P
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    23
    [QUOTE=Smedley;255334]
    Citat Ursprungligen postat av erpe83 Visa inlägg
    Bilen borde vara på väg till säljaren nu. För ett par veckor sen kunde de se att den var byggd och slutkontrollerad och väntade på transport.

    Har sett att den fått registreringsnummer samt skrivits över på bilfirman nu (Regnummer dök upp i Min Volkswagen). Då det är en förmånsbil blir det nog så att jag hämtar den först v36 eftersom det blir väldigt ogynnsamt att hämta den om ett par veckor (vilket jag misstänker att det minst handlar om innan den är klar tyvärr).

    Ok, tack för infon. Bara att vänta på uppdateringar från VW då.
    Preliminär byggvecka som jag fick av säljaren vid beställning var v28 och den byggdes senare v29 vilket jag tycker var väldigt bra under omständigheterna.

    Sen som jag skrivit tidigare så har jag inte fått några uppdateringar alls från VW så prata med säljaren när det börjar närma sig. Exakt byggstart verkar sättas ca 3-4 veckor innan. Vad har du fått för preliminär byggvecka?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  4. #24

    Reg.datum
    aug 2020
    Namn
    Kim Smedlund
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    3
    [QUOTE=erpe83;255335]
    Citat Ursprungligen postat av Smedley Visa inlägg

    Preliminär byggvecka som jag fick av säljaren vid beställning var v28 och den byggdes senare v29 vilket jag tycker var väldigt bra under omständigheterna.

    Sen som jag skrivit tidigare så har jag inte fått några uppdateringar alls från VW så prata med säljaren när det börjar närma sig. Exakt byggstart verkar sättas ca 3-4 veckor innan. Vad har du fått för preliminär byggvecka?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Har inte fått någon preliminär byggvecka...

  5. #25

    Reg.datum
    jun 2020
    Namn
    Erik P
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    23
    [QUOTE=Smedley;255336]
    Citat Ursprungligen postat av erpe83 Visa inlägg

    Har inte fått någon preliminär byggvecka...
    Kolla med säljaren, de får upp det i systemet har jag förstått det som.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin