Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1

    Reg.datum
    jan 2020
    Namn
    Joakim Forsberg
    Ort
    Sundsvall
    Inlägg
    8

    Säkring eller lampa som gått?

    Panelen under radion på min Golf -03 är totalsvart. Rör det sig om en säkring som måste bytas eller är det någon lampa? Vet inte hur det ser ut undertill nämligen. Tacksam för svar.

  2. #2

    Reg.datum
    aug 2019
    Namn
    Anders Odevik
    Ort
    Hallsberg
    Inlägg
    11
    Förhoppningsvis är det en säkring. Antar att de sitter på sidan av instrumentpanelen, du ser locket om du öppnar förardörren. Borde vara någon av de.

    https://www.autogenius.info/volkswag...e-box-diagram/

    Finns ju några som låter intressanta men svårt att säga exakt vilken, så kolla alla...




    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  3. #3

    Reg.datum
    jan 2020
    Namn
    Joakim Forsberg
    Ort
    Sundsvall
    Inlägg
    8
    Citat Ursprungligen postat av Saltkar Visa inlägg
    Förhoppningsvis är det en säkring. Antar att de sitter på sidan av instrumentpanelen, du ser locket om du öppnar förardörren. Borde vara någon av de.

    https://www.autogenius.info/volkswag...e-box-diagram/

    Finns ju några som låter intressanta men svårt att säga exakt vilken, så kolla alla...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Tack för svar! Ska kolla på det. Har även trubbel med att det inte händer något när man klickar med nyckeln på bilen heller. Testat byta batteri i dosan men blev ingen skillnad. Antar att sånt inte kan gå på säkring utan rör något större elfel?

  4. #4

    Reg.datum
    aug 2019
    Namn
    Anders Odevik
    Ort
    Hallsberg
    Inlägg
    11
    Citat Ursprungligen postat av Jkmf Visa inlägg
    Tack för svar! Ska kolla på det. Har även trubbel med att det inte händer något när man klickar med nyckeln på bilen heller. Testat byta batteri i dosan men blev ingen skillnad. Antar att sånt inte kan gå på säkring utan rör något större elfel?
    Har dålig koll på din modell men det kan krävas att nyckeln måste programmeras om efter batteribyte. Kolla instruktionsboken om du hittar några instruktioner för batteribyte...
    Om du inte hittar problemet och verkligen vill lösa det får du nog kolla upp felkoder med en vcds eller obd2.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-09-06, 21:40
  2. Köpråd: superb, gått som taxi
    Av ason i forum VW-forum
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-09-13, 16:16
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-06-18, 08:57
  4. Var köpa orginallack, som gått ut?
    Av berlands i forum VW-forum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-10-02, 23:18
  5. olja gått 300 mil ser ut som kaffelatte!?
    Av tjipp i forum VW-forum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-11-01, 19:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin