Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1

    Reg.datum
    nov 2018
    Namn
    Stefan Granlund
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    2

    Söker emblem till Passat Alltrack 2.0 TDI

    Jag har sett flera inlägg där medlemmar tagit bort sina emblem bak på sina Passat Alltrack. Min Alltrack är helt ren bak vilket jag tycker ser tomt ut så jag skulle vilja köpa bakre emblemen istället.

    Det är fyra st. emblem = Passat, Alltrack, 2.0 TDI, 4Motion. Finns det någon som vill sälja dem till mig?

    /Stefan G.

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 897
    Citat Ursprungligen postat av Stefan G Visa inlägg
    Jag har sett flera inlägg där medlemmar tagit bort sina emblem bak på sina Passat Alltrack. Min Alltrack är helt ren bak vilket jag tycker ser tomt ut så jag skulle vilja köpa bakre emblemen istället.

    Det är fyra st. emblem = Passat, Alltrack, 2.0 TDI, 4Motion. Finns det någon som vill sälja dem till mig?

    /Stefan G.
    Tror att många beställt sina bilar utan emblem, det har i varje fall jag gjort.
    Sen blir oftast emblemen böjda eller knäckta när man värmer av de, även det dubbelhäftande bli förstört.

    Enligt mig blir bilen enormt mycket snyggare utan emblem, men vi är alla olika

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Tror inte de kostar jättemycket hos VW att köpa löst och så kommer det att fästa bättre än om du köper begagnade som någon redan tagit bort.

  4. #4

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 897
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Tror inte de kostar jättemycket hos VW att köpa löst och så kommer det att fästa bättre än om du köper begagnade som någon redan tagit bort.
    Det värsta tror jag är att få till det så att emblemen sitter rakt och snyggt, misstänker att den dubbelhäftande tejpen suger fast direkt.

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Ja, det är därför fabriken har en särskild mall/hållare för detta.

  6. #6

    Reg.datum
    nov 2018
    Namn
    Stefan Granlund
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    2
    Ok, tack för svaren. Bra synpunkter. Jag ska kolla med återförsäljaren om jag kan få tag på emblemen där, jag tycker det är snyggare med emblemen bak trots allt.

Liknande ämnen

  1. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2018-02-18, 15:51
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-11-08, 22:05
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-05-12, 09:35
  4. Stänkskydd till Passat Alltrack
    Av Mawe i forum VW-forum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-09-28, 07:40
  5. Söker efter bilder på en sänkta Passat Alltrack
    Av Åkesson i forum Bilder och Videos
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2013-12-29, 17:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin