Resultat 1 till 7 av 7
  1. #1

    Reg.datum
    jun 2018
    Namn
    Lasse Skoglund
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    135

    Vart hittar jag Grand prix emblemet?

    Jag har en passat 2013 B7 och ett Grand prix emblem är borta på en sida på skärmen. jag har försökt hitta sådant men Bilmetro kan inte få tag i ett sånt. Nån här som vet vart och hur man kan få tag på ett sådant?
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 894
    Citat Ursprungligen postat av fear50 Visa inlägg
    Jag har en passat 2013 B7 och ett Grand prix emblem är borta på en sida på skärmen. jag har försökt hitta sådant men Bilmetro kan inte få tag i ett sånt. Nån här som vet vart och hur man kan få tag på ett sådant?
    Mitt förslag är att ta bort alla emblem istället, bilen blir mycket "renare" och snyggare.

  3. #3

    Reg.datum
    jun 2018
    Namn
    Lasse Skoglund
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    135
    Citat Ursprungligen postat av candyweiss Visa inlägg
    Mitt förslag är att ta bort alla emblem istället, bilen blir mycket "renare" och snyggare.
    Hej jo så kan man göra oxå men nu var det inte det jag frågade om nu i tråden Men tack ändå för tipset

  4. #4

    Reg.datum
    jun 2017
    Namn
    Stefan
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 894
    Citat Ursprungligen postat av fear50 Visa inlägg
    Hej jo så kan man göra oxå men nu var det inte det jag frågade om nu i tråden Men tack ändå för tipset
    VAG borde kunna hjälpa dig. Tänk vid ett försäkringsärende och man ska återställa bilen med emblem på tex ena sidan.
    Kontakta Kundservice eller lägg in frågan på deras Facebooksida med bild på emblemet. https://www.volkswagen.se/sv/kontakta-oss.html

  5. #5

    Reg.datum
    jun 2018
    Namn
    Lasse Skoglund
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    135
    Citat Ursprungligen postat av candyweiss Visa inlägg
    VAG borde kunna hjälpa dig. Tänk vid ett försäkringsärende och man ska återställa bilen med emblem på tex ena sidan.
    Kontakta Kundservice eller lägg in frågan på deras Facebooksida med bild på emblemet. https://www.volkswagen.se/sv/kontakta-oss.html
    Det är Bilmetro jag pratat med på deras reservdels avdelning alltså återförsäljaren för VAG eller är det skillnad?

  6. #6
    Medlem BjornLs avatar
    Reg.datum
    maj 2016
    Namn
    Björn L
    Medlemsnr
    5397
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    634
    Den här typen av dekaler kommer inte från VW. Troligen har VGS köpt ett antal från något svenskt tryckeri = är de slut så är de slut. När jag jobbade med motorcyklar så hade vi en liten firma som kunde återskapa/kopiera utgångna dekaler. Det förutsatte ju dock att det fanns någon slags mall....

  7. #7

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 322
    Precis, detta är ett hittepå kampanjdekal från svenska VW, ingen officiell VW specifikation eller reservdel. Ta bort istället och bespara dig problem

Liknande ämnen

  1. Grand Prix paketet med Wi-Fi 4 G?
    Av fear50 i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-06-22, 23:22
  2. Svar: 32
    Senaste inlägg: 2012-05-22, 18:22
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 12:43
  4. Hjälp! vart hittar jag chassi nummret??
    Av countach i forum VW-forum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 09:00
  5. Vart hittar jag termostaten?
    Av Vesslan i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 15:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin