Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1

    Reg.datum
    mar 2016
    Namn
    Mats Ahlgren
    Ort
    Arboga
    Inlägg
    16

    12v uttag baksäte passat -01

    Hej.

    Jag har en passat 1.8T-01. Nu har dottern lyckats stoppa in en sladd och kortslutit(?)12v uttaget för baksätet som sitter bak på mittkonsolen. Uttaget fungerar inte men säkringen för ciguttag är hel. Det främre uttaget fungerar som det ska. Jag bör tillägga att säkringen för ciguttag aldrig gick sönder när dottern kortslutit det bakre uttaget

    jag har en hayneshandbok men blir inte klok på om de båda uttagen går på samma säkring eller inte? Dom borde inte göra det i och med att det främre uttaget fungerar som det ska.

    Nån som vet hur det ska fungera?

  2. #2

    Reg.datum
    mar 2013
    Namn
    Tommy Forslund
    Ort
    Näsåker
    Inlägg
    183
    Citat Ursprungligen postat av Bnkt Visa inlägg
    Hej.

    Jag har en passat 1.8T-01. Nu har dottern lyckats stoppa in en sladd och kortslutit(?)12v uttaget för baksätet som sitter bak på mittkonsolen. Uttaget fungerar inte men säkringen för ciguttag är hel. Det främre uttaget fungerar som det ska. Jag bör tillägga att säkringen för ciguttag aldrig gick sönder när dottern kortslutit det bakre uttaget

    jag har en hayneshandbok men blir inte klok på om de båda uttagen går på samma säkring eller inte? Dom borde inte göra det i och med att det främre uttaget fungerar som det ska.

    Nån som vet hur det ska fungera?
    När jag kortslöt uttagen i bagaget på en kombi så satt dessa säkringar ovanför bromspedalen, var tvungen att skruva bort panelen under ratten.

    Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Golf 7 Permanent ström 12V uttag
    Av Peter-C i forum VCDS/OBDeleven/Carista/VCP analysverktyg
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-07-30, 18:27
  2. 12v-uttag i bagage alltid på
    Av felldin i forum VW-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-02-13, 16:39
  3. 12v uttag ej aktiva utan tändning
    Av Peter-C i forum VCDS/OBDeleven/Carista/VCP analysverktyg
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-05-25, 13:44
  4. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-03-06, 08:51

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin