Resultat 1 till 6 av 6
  1. #1

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 318

    Hållare för actionkamera - VW original tillbehör

    För er som filmar körning med era VW, Audi, Seat, Skoda tipsar jag här om ett VW originaltillbehör i form av en hållare för actionkamera. Smart lösning tycker jag.

    Hållaren fästs på din basmodul på nackstöd och kamerafästet kan roteras 360 grader.
    Vissa funktioner i din handkamera kan styras med hjälp av smartphone-applikationer. Med en kamera från tillverkaren GoPro (GoPro Hero 3 ™ # och högre) har du även möjlighet att ansluta kameran till din bildskärm (endast i samband med App-Connect-funktionen)
    Hållare för actionkamera
    https://vwtillbehor.se/Product/00006...y=h%C3%A5llare

    Namn:  Hallare_for_actionkamera__Volkswagen_11825.jpg
Visningar: 473
Storlek:  56.8 KB

    Basmodul komfortsystem
    https://vwtillbehor.se/Product/000061122

    Praktisk, bekväm och flexibel: Den innovativa komfortsystemet är en verklig mångsysslare och bidrar till en snygg och enhetlig kupé. Viktiga objekt finns inom räckhåll, eller kan lätt manövreras av passagerarna i baksätet. Systemet består av en basmodul som är fäst mellan framstolarnas nackstödespinnar och diverse separata tillbehör. Dessa inkluderar, till exempel, en portabel klädhängare, en robust väsk-krok, ställbara hållare för surfplattor från olika tillverkare eller ett justerbar fällbart bord med mugghållare. Resan blir därmed ett rent nöje och komfortabel för alla resenärer!
    Namn:  Komfortsystem_Volkswagen_9588.jpg
Visningar: 374
Storlek:  58.9 KB

    Jag använder själv basmodulen tillsammans med flexibel hållare för iPad, fungerar utmärkt!
    https://vwtillbehor.se/Product/000061125A

  2. #2

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 318
    Någon som kan svara på om hållaren för actionkamera har ett fäste som är gjort enbart för typ GoPro eller om det är mer generiskt för att kunna fästa olika typer av enheter? Finns det någon bild på fästet?

  3. #3

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Någon som kan svara på om hållaren för actionkamera har ett fäste som är gjort enbart för typ GoPro eller om det är mer generiskt för att kunna fästa olika typer av enheter? Finns det någon bild på fästet?
    Är inne på att beställa detta oxå, tycker det är lite dyrt. Men min 49:- lösning nedan är lite bökig

    https://www.youtube.com/watch?v=bxHs9LHEm5E

    Men det är en Vanligt Gopro fäste, men det finns ju 7miljoner adaptrar till inga pengar alls. Vad är du ute efter?, Gänga så du kan köra en systemkamera?.


  4. #4

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Namn:  arm.jpg
Visningar: 331
Storlek:  832.5 KB

    Så här snyggt ser det ut!, jäkla smutt att kunna vrida exakta grader

  5. #5

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    -
    Ort
    -
    Inlägg
    5 318
    iPhone och/eller systemkamera. Jag gillar lösningen, särskilt eftersom jag redan har basmodulen, vilken är supersmidig.

  6. #6

    Reg.datum
    jan 2012
    Namn
    Magnus Wide
    Ort
    Uppsala *Golf MK8R*
    Inlägg
    1 888
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    iPhone och/eller systemkamera. Jag gillar lösningen, särskilt eftersom jag redan har basmodulen, vilken är supersmidig.
    Ja det funkar utmärkt, finns ju massa adaptrar till att få till en kamera på denna!

Liknande ämnen

  1. Någon som vet vad detta är för hållare
    Av TimeJudge i forum VW-forum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2016-09-04, 21:55
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-31, 00:24
  3. Länkar hemsidor med VW produkter (tillbehör)
    Av Jim Profit i forum VW-forum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-20, 18:44
  4. Söker en VW original centrumkåpa
    Av D.E i forum VW-forum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 20:27
  5. VW original media
    Av Marcus i forum VW-forum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 00:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin